[Video] 131029 K-STAR Lovers

cr: jinhwan93jp | Do NOT reupload!

Original file from Gyao (Only accessible for Japanese)

ENG SUBS

Tahara: Z tej strony gospodarz programu K-Star Lovers, stacji Josei Jishin, Tahara. Dzisiaj gościmy u siebie najmocniejszy boysband w Azji, B.A.P. Nie mogę się doczekać współpracy z wami!

B.A.P: My również

 

Z: Miło was poznać. Jestem najmłodszym członkiem, i odpowiadam za rap – Zelo.

YG: Miło was poznać. Jestem Bang Yongguk, lider B.A.P.

YJ: Miło was poznać, jestem głównym wokalistą B.A.P – Youngjae.

DH: Miło was poznać, w B.A.P zajmuję się głównym wokalem, jestem Daehyun.

JU:  Miło was poznać, jestem wokalista i tancerzem  – Jongup.

HC:  Miło was poznać, zajmuje się wokalem, jestem Himchan.

 

N: Jaką masz rolę w dormitorium?

 

HC: Moją rolą jest bycie „ikemenem” (przystojny mężczyzna)

DH: Naprawdę?

HC: Tak.

YJ: Pomijając Himchana, były rzeczy, za które wszyscy byliśmy odpowiedzialni, ale teraz już ich nie ma.

 

N: Coś, w czym jesteś najlepszy.

 

HC: No cóż… jestem całkiem cool, nie? Ah, przepraszam. „Ikemen”. Tak, to dlatego, ze jestem „ikemenem”. Moja twarz jest… najlepsza? Najlepsza.

JU: Jeśli chodzi o mnie, to myje rzeczy lepiej niż inni członkowie. Myję je bardzo ładnie.

DH: Najlepiej z całego B.A.P wychodzą mi wysokie tony.

YJ: Mam najbardziej dziecinna twarz.

B.A.P: Dziecinną twarz?

YJ: Tak, jest bardzo dziecinna.

YG: Mam najstarszą twarz z całego B.A.P.

JU: Naprawdę?

YG: Ty też.

Z: ponieważ jestem najmłodszy, to pewnie mam najbardziej świetlaną przyszłość.  Wszyscy uważają, ze jestem uroczy.

 

N: W jakim aspekcie najbardziej dojrzeliście?

 

YG: Wydaje mi się, że to, co zmieniło się najbardziej, to że teraz potrafimy się lepiej zrelaksować na scenie, oraz komunikować się z fanami. Myślę, że dorośliśmy do tego, żeby wychodziło nam to bardziej naturalnie. Poza umiejętnościami każdy z nas dorósł w jakiś sposób. Myślę, że jesteśmy już dorośli.

 

N: Przekaz w „One Shot” i „Warrior”.

 

YG: Jeśli chodzi o „Warrior”, to ta piosenka pokazuje odcień naszej muzyki. Ta piosenka często pojawia się w naszych rozmowach. Chcielibyśmy, żeby usłyszało ją wielu ludzi – myślę, ze chcemy aby wiedzieli, w jakim kierunku idziemy z naszą muzyką. Co do „One Shot” – na przestrzeni naszego życia dostajemy rożne szansy. Ta piosenka mówi o tym, żeby je wykorzystać, i żyć na poważnie. Chcemy, żeby wszyscy ją usłyszeli i spojrzeli na swoje własne życia.

 

N: Przemyślenia na temat trasy po Japonii.

 

DH: Tym razem w czasie trasy po arenach, na którą jedziemy, chcemy pokazać się z innej strony niż do tej pory. To jest większa skala, i chcemy dać jak najlepszy występ. Tym razem chcemy, żebyście zobaczyli nas śpiewających po japońsku. Proszę, czekajcie na to.

 

N: Wiadomość dla japońskich fanów.

 

Z: Nie wydaje mi się, aby istniała potrzeba, żebym mówił szybko, dlatego powiem to jednym słowem: kocham was („aishiteru”)

YG: Japońscy fani. Nigdy nie byłem dobry w przemowach, proszę, nie zwracajcie na mnie uwagi. Dziękuję.

YJ: Japońscy fani, podczas tej trasy chcemy dać cudowne koncerty, dlatego, proszę was, przyjdźcie. Dziękuję.

DH: Japońscy fani. Chcę szybko was spotkać! Kocham was!

JU: Przyjdziemy was zobaczyć. Myślę, że jeśli zobaczycie nasz występ, to zrozumiecie, czym jest „B.A.P”, więc mam nadzieję, że wielu ludzi przyjdzie nas zobaczyć, i że otrzymamy dużo miłości. Dziękuję.

Z:  Japońscy fani. Mamy trasę i wiele innych rzeczy, więc stwórzmy dobre wspomnienia. Dobrze się tutaj bawimy. Kochamy was.

T: Ok, bardzo wam dziękujemy! Dzisiaj naprawdę mogliśmy zobaczyć nową erę k-popu. Proszę państwa, abyście zobaczyli występ B.A.P – na pewno będziecie pod wrażeniem. Gościliśmy dzisiaj B.A.P, dziękujemy wam bardzo!

B.A.P: Dziękujemy! Do zobaczenia!

 

 

cr: bapyessir.com #Nicole | bappoland.wordpress.com #Alex

Skomentuj

