[Video] 140203 CSI: B.A.P – 1004 (Angel) ~ Comeback Special Interview

cr: LOEN MUSIC Official Channel (by LOEN Enter.)

Napisy: Tylko w CSI! Wiadomość o związku Bang Yong Guka!

Jaka jest prawda o plotce na temat Bang Yong Guka?

Dzisiaj wszystko ujawnimy – nie kto inny jak CSI!

 

Reporter YJ: BAP znów zrobili coś złego, prawda?

Reporter DH: Wiedziałam że znów coś zrobią.

RYJ: Zdobądźmy informacje na wyłączność.

RDH?: Przejdźmy do szczegółów na temat BAP.

 

N: Czy plotka o związkach BAP jest prawdziwa?

Kto jest Aniołem Bang Yong Guka?

Konferencja prasowa CSI na temat plotki o związku BAP 1004.

W miesjcu konferencji czuć napięcie.

BAP w końcu przybywają…

 

BAP: Witamy, jesteśmy BAP.

Reporter HC: Jestem reporterem LOEN TV – Him Chan. Panie Yongguk, słyszałem że się pan z kimś spotyka?

 

N: Czy Bang Yong Guk w końcu ujawni prawdę na temat swojego związku?

 

YJ?: Już po nas!

YG: Dzisiaj ujawnię prawdę.

 

N: po prostu to powiedz.

 

YG: Jak wiecie, to prawda.

RHC: Tylko dla CSI! Bang Yong Guk z BAP powiedział, że się z kimś spotyka!

YG: Spotykamy się od pięciu miesięcy, ma na imię 1004 (Anioł)

RHC: Kto to? Powiedz nam.

 

N: Uśmiecha się słysząc słowo 1004

 

HC: Może ja powinienem odpowiedzieć?

Reporter Yong Guk: Chcemy odpowiedzi od pana Yong Guka

 

N: Himchan się podaje.

Yongguk znów mówi o swojej miłości.

 

YG: Kiedy spotkałem ja pierwszy raz była miła i bardzo etyczna [nie mam pojęcia o co chodzi, tak jest w tłumaczeniu, wiem że nie ma sensu]. Potrafiła nas wzruszyć. Poprzez 1004 umieściliśmy 13 uczuć w tym albumie.

HC: To dlatego nasza tytułowa piosenka nazywa się 1004

RDH: Jestem Daehyun z LOEN. Nie wierzę, zaśpiewajcie dla nas.

Wszyscy: Zaśpiewajcie!

DH: Zaśpiewamy fragment, który ona lubi.

HC: Te trzy słowa które lubi.

DH: Jesteś jak anioł~ To tyle.

RYJ?: Zaśpiewajcie więcej! To jest za krótkie.

??: Posłuchajcie 1004 podczas MelOn Music.

Reporter Jong Up: Jestem reporter Jongup Z LOEN Daily. Dziwnie porównuje się ‚1004’ z innymi piosenkami BAP. Na przykład z ‚Warrior’, ‚Power’ i innymi tego typu piosenkami.

 

N: Warrior (2012) – deklaracja chęci zmiany świata przez sześciu wojowników.

Power (2012) – sześciu wojowników zirytowanych niesprawiedliwością społeczeństwa.

One Shot (2013) – szczęści wojowników którzy wstrząsnęli sercami fanów.

 

RJU: Co stało się z charyzmatycznymi wojownikami?

RHC: Czy nie mogliście już nic więcej zrobić?

YG: Zmieniliśmy się z wojowników na anioły, ponieważ kiedy ją spotkaliśmy, zainspirowała nas. Na albumie mamy piosenki pasujące do nazwy „Wrażliwość”

RJU: Czy myślisz, że ta wrażliwość pasuje do BAP?

HC: Pomimo że wyglądają na silnych, to bardzo wrażliwi chłopcy.

RHC: Kto jest najbardziej wrażliwy w BAP? Wybierzcie jedną osobę.

RDH: Pokażcie nam.

HC: Czy mamy kogoś wytykać palcami? Raz, dwa, trzy!

 

N: Kto jest najwrażliwszy w BAP?

 

HC: To Zelo.

 

Reporter Zelo: Pokaż nam jakąś wrażliwa minę.

HC: Raz, dwa, trzy.

 

N: Spójrzcie teraz na wrażliwą minę Zelo.

Co…

 

HC: Hej ty, wstyd mi za ciebie kiedy robisz takie rzeczy.

 

N: Kolekcja seksownych ujęć BAP.

 

DH: Kolejne pytanie.

RYJ: Jestem reporterem LOEN Sport, Young Jae. Słyszałem, że słowem kluczem tego albumu była „dojrzałość”. Czy możemy zobaczyć jak dorośliście?

YG: To złe pytanie.

YJ: Ma rację.

HC: Czy tylko na takie pytanie was stać? Przykro mi, że nie możemy wam dać odpowiedzi.

YJ: Nie mógł zadać nam dobrego pytania.

HC: Przejdźmy do kolejnego pytania.

YJ: Odpowiem. Przepraszam, jakie było pytanie? Naprawdę nie pamiętam. Myślę, że dobrze mogliśmy wyrazić samych siebie, ponieważ jest to piosenka, która pokazuje naszą wrażliwą stronę. Yongguk bardzo cierpiał – zerwał sześć razy w ciągu sześciu miesięcy. Kończył swój związek raz na miesiąc i wtedy pisał piosenkę. Patrząc na niego – dojrzałem.

RYJ: Czy jesteście ubrani na biało ponieważ dorośliście?

DH: Koncept tego albumu to „seksowny dandys”

RHC: Seksowny dandys…

Z: To jest ukryte w choreografii.

RJU: Co chcecie przekazać tańcem w 1004?

RHC: Czy to taniec aniołów?

RYJ: Czy będą tam anielskie skrzydła?

RJU: To strasznie dziecinne.

RYJ: Ale to BAP…

Z: To taniec, w którym wykorzystujemy mikrofon

R??: W takim razie, proszę, pokaż nam.

N: Zobaczmy.

 

Z: To jest mikrofon.

 

N: Proszę bardzo. Taniec, który Zelo stworzył do 1004.

 

YG: Ponieważ jest to wzruszająca piosenka, taniec tez to oddaje. Zwracajcie uwagę na te momenty.

RZ: Jestem reporter Zelo z LOEN Daily. Jak bardzo członkowie angażują się w album?

YJ: Najwięcej zrobił Yongguk, więc dajmy wypowiedzieć się innym członkom.

JU: Dołączyłem jako odjazdowy element.

YJ: Tańczy od początku do końca, non-stop. Ja dołączyłem jako głos i wrażliwość.

HC: Ja dołączyłem jako łzy i uczucia.

Z: Trochę tańczył, razem z Jongupem.

DH: Wkładam dużo pracy w szczere uczucia i odpowiedzialność.

YG: Brałem udział w produkcji, więc możecie zauważyć urok każdej z piosenek.

DH: Krótko mówiąc, brał udział w decydowaniu o stroju, teledysku, i okładce albumu. I naszym zdaniem bardzo się zaangażował. Yongguk jest najlepszy!

RYG: Jestem Bang Yong Guk, reporter dla LOEN Biznes. Obiecajcie coś z okazji 1004.

YG: Jeśli będziemy pierwsi na liście przebojów, nasza szóstka oraz pracownicy naszej agencji, i nasi fani, pójdziemy póc innym tam, gdzie ta pomoc będzie potrzebna.

 

N: Oklaski.

 

RYJ: Może my też powinniśmy pójść?

R??: Idźmy!

RHC: Stop! Powiedzcie coś swoim fanom, którzy czekali na to.

YG: To był wywiad z BAP dla CSI, i, proszę, kochajcie nasz album. Wiecie, ze naszym Aniołem są fani, prawda?

 

JU: Moja wymarzona dziewczyno, jesteś sensem mojego życia.

YJ: Umarłbym, gdybym nie mógł jej widywać.

YG: To jest osoba, która doprowadzałaby mnie do szaleństwa i ciągle bym o niej myślał.

HC: Chcę ją znaleźć, ale nie wiem gdzie. Ale ją znajdę.

Z: To ktoś, kto pokocha moją „najgorszą” stronę.

DH: Moja wymarzona dziewczyna to „Ty”, która jesteś jak anioł

 

cr: bappoland.wordpress.com #Alex

Skomentuj

