[Trans] 140205 Podziękowania z albumu ‚First Sensibility’ – Yongguk, Himchan i Zelo

cr: Beatrice0126

Yongguk:

BABYs, które są drugą rodziną B.A.P, dziękuję za ciągłe wysyłanie miłości i wspieranie nas. BABYs są powodem naszej muzyki. Ponieważ jesteście tutaj, udało mi się doznać i mieć formę wrażliwości. Te emocje pozwoliły nam stworzyć muzykę, zrobić ten album. Właśnie tak FIRST SENSIBILITY zostało ukończone. Nerwowe uczucia i szczęście, poruszające uczucia i smutek, bycie zranionym wraz z dużą ilością miłości. W końcu zdałem sobie sprawę, że wszystkie (uczucia) są umieszczone tutaj. Mam nadzieję, że nadal możemy kontynuować nasz związek, gdzie czujemy i uczymy się od siebie wielu rzeczy. Pozostańcie na zawsze przy B.A.P i bądźcie naszą wrażliwością. Dziękuję i kocham Was.

Himchan:

Odkąd używamy nazwy ‚my’, a nie Ty i ja, minęły 2 lata, które mogą być postrzegane jako krótki lub długi czas. Rzeczy, które zdobyłem w tym czasie to błogosławieństwo i szczęście. Czuję się szczęsliwy, że istnieją dla mnie Babys, do których nie czułem nic poza ‚miłością’ w danym momencie. Radość, złość, smutek, szczęście, dziękuję za bycie ze mną w każdym momencie. Wreszcie, do osoby, która to czyta – nie zapomnij, że jesteś najważniejsza i bardziej wyjątkowa niż ktokolwiek inny. Ponadto, zdecydowanie masz prawo do otrzymywania miłości i sposób w jaki kochasz jest piękny. Kocham Cię również teraz. Ponadto, jesteś 1004 (aniołem).

Zelo:

Witam. Tu najmłodszy z B.A.P, Zelo. Wydaje mi się jakbym jeszcze wczoraj śpiewał ‚Never Give Up’ dziecinnymi lokami, ale teraz!!! Minął okres 2 lat. Jest wiele rzeczy, z których zdałem sobie sprawę dzięki Wam wszystkim, promując się jako piosenkarz. Zdałem sobie sprawę, że zamiast mówić ‚będę ciężko pracować’, muszę faktycznie się wysilić i pokazać wyniki. Zazwyczaj w notatkach piszę to, co czuję w danej sytuacji i znalazłem stronę siebie, która niekiedy zbliża wszystkich do Choi Junhong’a, a nie Zelo z B.A.P. Chociaż zobaczenie siebie z tej strony zaskoczyło mnie, chciałem po prostu pokazać moje prawdziwe ‚ja’ w tym momencie. Wierzę, że będziecie w stanie to zrozumieć. Ponieważ jestem jeszcze młody, to najmniejsze emocje objawiają się czasem na mojej twarzy. Wy po prostu się uśmiechacie i gracie ze mną jakbym zachowywał się jak dziecko, tak jak robiłaby to mama. Mówicie mi, że jestem uroczy, ale ja zawsze jestem skruszony. Zelo, którego widzę z mojej perspektywy i strona, którą Wy widzicie są z pewnością! najprawdopodobniej bardzo różne, ale pokażę tę stronę ‚mnie’, która ciężko pracuje i cieszy się na scenie, by nie zawieść tego oczekiwania. Przynajmniej zawsze chcę Was podejść w autentyczny, a nie formalny sposób. Dlaczego czuję smutek, że nie mam Wam do powiedzenia niczego więcej oprócz dziękuję i kocham Was… Pisanie podziękowania było czymś o czym marzyłem od dawna, ale odkąd zostałem muzykiem to uczucie jest inne. Teraz moim marzeniem jest pospieszenie się i spotkanie Was wszystkich. Dlaczego mam tak wiele życzeń?? Tak czy inaczej, pospieszmy się i wkrótce spotkajmy. Choć brakuje nam wiele, to naprawdę ciężko się do tego przygotowywaliśmy. Jestem ciekaw, jaki będą reakcje na temat tego albumu. Prawdopodobnie muszę iść na występy w programach muzycznych z całym tym wielkim przygotowaniem, że aż serce mi się denerwuje? Kim jest ta osoba, zapytacie, dla której tak denerwuje sie moje serce???^^

trans. cr: yasuis @ tumblr, pl: Nakashima | source cr: Beatrice0126; take out with full credits.

Skomentuj

