[Tłumaczenie] B.A.P w japońskim Hanako Magazine

cr: aigatto_BAP

– wszystkie skany TUTAJ

YONGGUK

Piosenka miłosna z filmu. Często oglądam komedie romantyczne.

Bystre oczy i bardzo głęboki głos rapera. Lider B.A.P ma bardzo fajny charakter jako idol. „Muzyka to nie tylko rozrywka, sądzę, że jest w niej także wiele rzeczy, których można się nauczyć. To dlatego mamy głębokie teksty. Chciałbym je tworzyć tak, żeby stale pozostawały wartościowe pomimo upływu czasu.” [Yongguk] Ma swój wkład w to, co można nazwać cechą szczególną B.A.P, w teksty, które przekazują społeczeństwu wiadomość.

“Gdy tylko mam czas, piszę teksty lub komponuję muzykę. Są momenty, gdy myślę o tym zbyt dużo, ale dobrze się przy tym bawię!”. Pisze także piosenki miłosne. Utwór „Secret Love”, który stał się gorącym tematem w Korei, opowiada o relacji pomiędzy dwoma celebrytami. Czy jest napisana na podstawie doświadczeń? „Często dostaję to pytanie, ale zainspirowałem się filmem „Notting Hill” (śmiech). Również podobało mi się „O północy w Paryżu” Woody’ego Allena i obejrzałem ten film niezliczoną ilość razy.” Zdaje się, że lubi komedie romantyczne. Tak jak główny bohater, czy byłeś kiedyś uwięziony pomiędzy dwiema kobietami? „Nie ma opcji! Tak jak główny bohater chcę spotkać Hemingwaya i Picasso nocą w Paryżu (śmiech)” opowiada o filmie z bardzo uroczym uśmiechem. „Gdy będę miał dziewczynę, będę się nią opiekował. Będę dla niej dobry. Jeżeli pójdziemy na grilla, chcę ją karmić mięsem zawiniętym w sałatę (śmiech).”

HIMCHAN

Zamiast dawać prezenty, wolę szukać rzeczy, które moglibyśmy robić razem.

Himchan posiada arystokratyczną aurę wokół siebie, był członkiem elity studiującej grę na tradycyjnych koreańskich instrumentach. „Moją specjalizacją była perkusja. Uczyłem się tego do czasów uniwersyteckich, ale zaczęła mnie pociągać muzyka pop i rap, więc wstąpiłem do przemysłu rozrywkowego.” Nawet w trakcie liceum jego dobry wygląd był znany. „Huhu, byłem wtedy nawet bardziej popularny, niż teraz (śmiech). W dzień walentynek zawsze miałem ręce pełne czekoladek. Żartuję!” Jaki byłby pierwszy prezent, który popularny Himchan dałby swojej dziewczynie? „Chciałbym poszukać czegoś, co moglibyśmy robić razem. To uczyniłoby ją szczęśliwszą, niż gdybym coś jej dał, prawda?” Czy dobrze gotujący smakosz Himchan chciałby ugotować coś ze swoją dziewczyną? „Po pierwsze, chciałbym ją wziąć do dobrej restauracji. Jeżeli wolałaby kuchnię domową, jestem w stanie ugotować większość rzeczy, więc zrobiłbym jej to, na co miałaby ochotę.” Odpowiedź, która daje do zrozumienia jak cudownym mężem będzie w przyszłości. „Japońskie jedzenie jest naprawdę dobre. Okonomiyaki były tak dobre, że chciałbym pojechać jeszcze raz do Japonii na prywatną wycieczkę.” Uczy się codziennie japońskiego, nawet podczas przerw rozmawia wesoło po japońsku. „Obecnie bardzo interesuję się japońskimi filmami, wczoraj oglądałem Kamome Shokudo”. Uczy się nawet z filmów. Muzyka, gotowanie, Himchan uczynił je swoimi poprzez wysiłek. Zdaje się, że dzień, w którym będzie mówił płynnie po japońsku jest blisko!

DAEHYUN

Kiedy będę miał dziewczynę, naprawdę chcę dzielić z nią rzeczy dla par.

Oczy, które sprawiają, że się zatrzymujesz i odświeżający uśmiech. Potrafi śpiewać wysokie na 7 oktaw nuty i nadaje muzyce B.A.P szczególny kolor. „To nie jest tak, że byłem w stanie śpiewać wysokie nuty od samego początku. Osiągałem to krok po kroku poprzez ćwiczenia wokalne. Prawdopodobnie poczujecie się odświeżeni po usłyszeniu mojego śpiewu!” Z zarówno perfekcyjnym głosem, jak i perfekcyjnym wyglądem, jego fani dzielą się na tych, którzy wolą go z grzywką i tych, którzy wolą go bez niej. „Sądzę, że grzywka bardziej mi pasuje~” śmieje się nieśmiało. O mężczyznach z Busan mówi się, że są cisi i męscy, ale niespodziewanie Daehyun zdaje się lubić rozmawiać. Podczas przerwy widzieliśmy jego żartobliwą stronę, gdy bawił się swoim płaszczem udając Batmana. „Ostatnio pochłonęło mnie pisanie tekstów. Nagrywam słowa, które mi się podobają, a potem tworzę z nich historię.” Wygląda na to, że stałby się jeszcze bardziej popularny, gdyby zaczął mówić słodkie słówka. „Pierwszy raz, kiedy byłem popularny, był mniej więcej w trzeciej klasie liceum, zaraz przed tym jak pojechałem do Seulu, żeby być trainee. W tamtym czasie także śpiewałem, więc być może przez to trochę się wyróżniałem (śmiech).” Był znany przez swój wygląd nawet przed debiutem i posiada też przydomek „Busan Wonbin”. „Kiedy będę miał dziewczynę, naprawdę chcę dzielić z nią rzeczy dla par. Sneakery albo ubrania.” Daehyun, który na poważnie wyobraża sobie swoją przyszłą miłość, także jest uroczy.

YOUNGJAE

Występując tylko dla niej, chciałbym zaśpiewać piosenkę, którą sam bym napisał.

Spokojny, z aurą uroczego chłopca, Youngjae. Wita nas „Jestem Youngjae, odpowiadam za główny wokal i baby face.” Ładne oczy i długie rzęsy, jego twarz jest naprawdę urocza. Jego japoński jest bardzo dobry; Odpowiada na wszystkie pytania po japońsku. „Uczę się japońskiego oglądając anime i dramy. Ale najlepszą rzeczą jest po prostu chodzenie na lekcje i ciężka nauka.” I to stąd pochodzi jego przydomek „Mózg”. Podczas wydarzenia w trakcie ich japońskiego debiutu powiedział „Zwrócimy dwukrotnie wsparcie, które dostajemy od fanów!”, znaną kwestię z dramy „Hanazawa Naoki”, co stało się to gorącym tematem. „Właściwie to w tamtym czasie jeszcze nie obejrzałem tej dramy (śmiech). Obejrzałem ją dopiero po powrocie do Korei i naprawdę się uzależniłem.” W Korei wszyscy członkowie mieszkają razem w dormie. Co ostatnio zrobił po raz pierwszy? Youngjae myśli, a Zelo szepcze mu do ucha. „Ah, jadłem kimchi, które zrobiła babcia Zelo. Było pyszne!” Pokazuje niemożliwie uroczy uśmiech. Youngjae wydaje się mieć strategiczne podejście do ujawniania swoich uczuć dziewczynie. „Wynająłbym mały dom i zaśpiewałbym jej piosenkę, którą sam bym napisał. Występ tylko dla niej. Sądzę, że założyłbym prosty garnitur~”. Nie ma dziewczyny, która nie zakochałaby się z nim słuchając jego pięknego głosu z bliska. Ten w pewien sposób niespodziankowy występ jest również częścią delikatności Youngjae.

JONGUP

Jaki rodzaj prezentu dałbym swojej dziewczynie? Coś, co mi się podoba (śmiech)

Przez innych członków zespołu jest uznawany za zagadkowego i posiada szczególny rodzaj wrażliwości. „Ludzie wokół mnie mówią, że fakt, że nie potrafią mnie zrozumieć, jest interesujący i to jest mój urok… tak mi się wydaje?” Zwykle uśmiechający się Jongup pozostawia delikatne wrażenie. Ale wydaje się być zupełnie inną osobą, gdy tańczy na scenie, pełen siły. „Nasze tańce zawierają duże ruchy i są silne. Z reguły mamy choreografie, które są bardzo męskie. Myślę, że najtrudniejszą jest „Power”. To ciężkie wykonywać drobne ruchy i trzymać się rytmu.” Tak jak można się tego było spodziewać po dancing machine zespołu, jest bardzo gadatliwy w kwestiach tańca. Kiedy pytamy go o pierwsze doświadczenia z Japonii, Jongup opowiada nam “Poszliśmy na Okonomiyaki. Były robione naprzeciwko nas, a proces [tworzenia] i wzór były naprawdę ciekawe. Sądziłem, że ich zrobienie musi wymagać użycia wielu specyficznych elementów.” Jego pomysły na to, jakie byłyby pierwsze prezenty, które dałby swojej dziewczynie, również są szczególne. „Hmm, wybrałbym coś, co sam lubię (śmiech). Dałbym jej sneakery. Ponieważ myślę, że dziewczyny noszące Air Jordany są urocze.” Ukończył liceum w zeszłym roku, ale czy był popularny w szkole? „Wcale! Ale zawsze dostawałem jedną czekoladkę na walentynki. Zawsze była dziewczyna, która dawała giro-choco [T/N: „obowiązkowa czekoladka”, czekoladka, którą dajesz komuś, do kogo nie czujesz romantycznego przywiązania] wszystkim chłopakom w klasie (śmiech).”

ZELO

Gdybym miał wyznać uczucia, zrobiłbym to za pomocą swojej piosenki.

Zelo, który wyróżnił się poprzez swój szybki rap, przyciąga fanów swoimi prowokującymi minami i imponującymi występami. Na scenie wygląda bardzo dorośle, lecz gdy po prostu rozmawia z innymi członkami, jest najmłodszy będąc w wieku 17 lat, nadal pełen słodyczy. „Kiedy jestem wśród dorosłych, myślę o sobie jako dziecku, ale w innych przypadkach jestem raczej dorosły (śmiech). Jestem całkiem uważny.” Słyszeliśmy od pozostałych członków, że „Zelo mówiący przez sen jest niesamowity”. „Nie mówię przez sen. Nie jestem dzieckiem!”. O swoim rapie, “Zazwyczaj nie reaguję ani nie mówię szybko.” śmieje się nieśmiało. Sposób, w jaki jego głos staje się cichszy, kiedy kończy zdanie, również kontrastuje z tym, jaki jest na scenie. „Zanim wejdę na scenę, opróżniam swoje serce i myślę „To miejsce należy do mnie!”. Kiedy to robię, mogę stać się Zelo z B.A.P”. Jest modny do tego stopnia, że nawet jeśli tylko wychodzi do sklepu spożywczego, sprawdza swój strój od  głowy aż po stopy. Co powiesz na temat dzisiejszego stroju? „To pierwszy raz, kiedy nosze ubrania tego typu. Nigdy nie ubierałem ich jako zestaw albo strój na co dzień, ale jest to styl, który chciałem wypróbować, więc jestem zadowolony.” Modny Zelo sprawia wrażenie, że byłby w stanie w fajny sposób wyznać swoje uczucia dziewczynie. „Nigdy o tym nie myślałem… Hm~m, co powinienem zrobić.” Zwraca się do Jongupa po pomoc. „Napisałbym jej piosenkę. Bez organizowania czegokolwiek, powiedziałbym jej swobodnie “Chciałbym, żebyś usłyszała tę piosenkę”!”

©  bapyessir.com #Julie | bappoland.wordpress.com & bapyessir.com #Chii

Skomentuj

