[Artykuł] Top 6 „Best Absolute Perfect” piosenek B.A.P: ekskluzywnie dla Billboard

UWAGA: Przetłumaczone zostały tylko fragmenty bezpośrednio dotyczące piosenek wybranych przez członków zespołu. Oryginalny artykuł w całości znajduje się [TUTAJ]

Męski zespół K-Popowy wymienia Eminema, Milesa Davisa i innych jako muzykę, która ukształtowała to, kim dzisiaj są.

Miles Davis, „So What” – Yongguk (Lider B.A.P, Rapper, Autor tekstów piosenek)

„Naprawdę czuję, że ta piosenka wniosła dla mnie muzykę na zupełnie inny poziom”

Chris Brown, „With You” – Jongup (Tancerz, Wokalista)

„Kiedy po raz pierwszy zacząłem odkrywać muzykę Chrisa Browna, ta piosenka, którą wydał, naprawdę do mnie trafiła. To naprawdę jest ta piosenka, która sprawiła, że zacząłem marzyć o staniu się artystą i muzykiem.”

Musiq SoulChild, „Love” – Youngjae (Wokalista)

„To piosenka, która zainspirowała mnie, by bardziej odkrywać muzykę. To prawdopodobnie najbardziej znacząca dla mnie piosenka.”

Stevie Wonder, „Lately” – Daehyun (Wokalista)

„”Lately” jest piosenką, którą kochałem nawet wtedy, kiedy zaczynałem śpiewać i którą do dziś kocham. Dalej stanowi dla mnie wyzwanie, kiedy słucham  tej piosenki teraz.”

Eminem, „Lose Yourself” – Zelo (Rapper, Tancerz)

„Po tym jak naprawdę zająłem się rapem w grupie, naprawdę zacząłem odkrywać ten obszar i „Lose Yourself” Eminema stało się moją inspiracją.”

B.A.P, „Warrior” – Himchan (Wokalista)

„”Warrior” jest nie tylko naszą piosenką debiutową, ale też piosenką, która uformowała  naszą szóstkę. Więc „absolutnie najlepszą perfekcyjną” (Best Absolute Perfect) piosenką prawdopodobnie jest ta piosenka.”

 

cr: Jeff Benjamin @ Billboard

tłumaczenie: Chii @ bappoland.wordpress.com

 

Skomentuj

