[Twitter] 140513~140517 Daehyun, Himchan, Jongup i Zelo

Daehyun: 다들 잘지내고계신가요? ^^

Czy wszyscy się dobrze mają?^^

Himchan: 오랜만이에요 한국은 생각보다 더워서 깜짝놀랐어요 아픈데는 없고 밥도 잘 먹고 있죠? 건강이 최고에요 그리고 조만간 스트롱베이비 업데이트 될 예정이에요 기다려주세요^^! 먼저 미리보기 올릴게요! 보고싶네요

Minęło trochę czasu. Byłem zaskoczony, że Korea była cieplejsza niż myślałem. Wszyscy dobrze jedzą i nie są gdziekolwiek chorzy, prawda? Zdrowie jest najważniejsze. Mam również zamiar zaktualizować wkrótce Strong Baby, więc poczekajcie proszę ^^! Najpierw dodam zapowiedzi! Tęsknię za Wami.

 

Himchan: 횻님을 응원할게요“: 전효성(JUNHYOSEONG) – Good-night Kiss M/V

Hyo-nim będę cię wspierał

Daehyun: 잘자요~! 굿나잇

Śpijcie dobrze~! Dobranoc

Himchan: [StrongBabe]LOE2014 US,LONDON,PARIS,DUSSELDORF,AUSTRALIA ATTACK UPDATE! B.A.P공식팬카페()에서 확인하실수있어요

[StrongBabe] AKTUALIZACJA LOE2014 US,LONDON,PARIS,DUSSELDORF,AUSTRALIA ATTACK! Możecie je znaleźć na oficjalnej fancafe B.A.P (cafe.daum.net/TS-ASIAN )

Zelo: In

W #Niemczech

Himchan: 기억나요? 1년만이에요! 대만에서의 추억이 생각나요 올해도 좋은 추억 만들어요 보고팡

Pamiętacie? Minął rok! Wspomnienia z Taiwanu przyszły do mojej głowy, stwórzmy dobre wspomnienia także w tym roku, tęsknie za wami.

Zelo: 이쯤에서 다시보는 효성누나뮤직비디오~ !RT : 전효성(JUNHYOSEONG) – Good-night Kiss M/V

Właśnie mam zamiar obejrzeć jeszcze raz teledysk Hyosung nuny~ !

Jongup: : 드디어 첫방송 오늘 많이 와줘서 깜짝 놀랐고 너무 감동받았어요ㅠㅠ 애기들 응원 덕에 열심히했어요>_< 애정합니다 화이팅화이팅

Wreszcie pierwsza transmisja♥ Byłam całkowicie zaskoczona, ponieważ tyle ludzi dzisiaj przyszło, bardzo mnie to poruszyło ㅠㅠ Mogłam ciężko pracować dzięki wsparciu moich dzieci >_< Kocham was#JUNHYOSEONG #TOPSECRET #GoodnightKiss #Jun Hyoseong #GoodnightKiss Hwaiting hwaiting

cr: anna, hyejin @baptrans | bappoland.wordpress.com

Skomentuj

