[Twitter] 140527 ~ 140605 B.A.P

Youngjae:  어디니뭐하니#BAP

Gdzie jesteś Co robisz #BAP

Zelo: 아싸RT : [B.A.P LIVE ON EARTH 2014 JAPAN ATTACK!] *6월 21일 (토) …

Assa

Daehyun: 뜬금없지만 항상 마음에 담아두었던말 하나할게요. 최고의 절대적인 완벽한 baby! 잘자요!

To jest trochę nagłe, ale chciałem powiedzieć, że zawsze pamiętam o najlepszych, absolutnie perfekcyjnych baby!  Dobranoc!

Zelo: 방금 사진 게시

Właśnie opublikowano zdjęcia

Youngjae: 티저 궁금하다… 40분 어트게 참지…

Jestem ciekawy teasera… Jak mogę czekać przez 40minut…

Youngjae: 회사가서 보고올가… 오메 궁금한거

Może powinienem pójść do wytwórni, żeby go obejrzeć… Oh jestem taki ciekawy #BAP

Daehyun: “: B.A.P – 어디니? 뭐하니? M/V Teaser ” 자 선물~!

Prosze, prezent~!

Himchan: 자꾸 어디냐고 뭐하냐고 물어보셔서 말씀드려요 싱가폴도착해서 호텔에서 쉬고있슴당^.^!

Ponieważ ciągle pytacie, gdzie jesteśmy i co robimy, powiem wam, że dotarliśmy do Singapuru i właśnie odpoczywamy w hotelu^.^! #BAP #gdziejesteścorobisz

Youngjae: 

Zelo: 축복받은 거 같아요 늘 감사함에 음악합니다아 그리고 여전히 팬분들은 저희 이쁘게 카메라에 담아주시네요쌩유베리망치

Myślę, że jestem błogosławiony. Jestem wdzięczny za muzykę. I za fanów, którzy robią nam zdjęcia i sprawiają, że wyglądamy pięknie. Bardzo wam dziękuję.

Himchan: 2년전 그 곳에서, 2년만에

2 lata temu w tym miejscu, dwa lata

Jongup: singapore#45

Singapur#45

Daehyun: 오늘 너무 즐겁고 행복했습니다…! 정말 고맙고 우리 옆에있어줘서 고마워요 잘자요

Dziś było naprawdę zabawnie i byłem bardzo szczęśliwy…! Jestem naprawdę wdzięczny i dziękuję za bycie u naszego boku, dobranoc.

Zelo: 

#shakingshot

Youngjae: 

#PA

Yongguk: At 11:00am on June 3 (KST), where are you? Wherever you are and whatever you are doing, mention 2 me

3 czerwca o 11 (KST), where are you? Gdziekolwiek jesteście i cokolwiek robicie, napiszcie do mnie #BAP_whereareyou

Daehyun: 6월 3일 오전 11시. 여러분과의 멘션파티~! 어디니? 머하니? 멘션파티합시다 여러분 꼭 붙여주세요!!

3 czerwca o 11. Mention party z Wami~! Where are you? What are you doing? Miejmy wszyscy mention party, proszę dodajcie #BAP_whereareyou

Himchan: どこでなにしてるの?みんなさいきん なにしてるのかしりたい。6/3ごぜん11じに をつけておしえてBabyたち

Gdzie jesteście, co robicie? Chcę wiedzieć co wszyscy ostatnio robicie. BABYs, użyjcie #BAP_whereareyou i powiedzcie mi 3 czerwca o 11.

Youngjae: 6がつ3かごぜん11じから どこでなにしてるの?みんなではなそう!そばにみなさんがいないからさびしいよ・・#BAP_whereareyou をつけてね

3 czerwca od 11, gdzie jesteście, co robicie? Porozmawiajmy! Ponieważ nie jesteście po mojej stronie, jestem samotny… Użyjcie #BAP_whereareyou

Zelo: Countdown for Where Are You? starts 11:00 am on June3(KST). Tweet your mention. Don’t forget to add

Odliczanie do Where Are You? rozpoczyna się 3 czerwca o 11(KST). Tweetnijcie swoje wzmianki. Nie zapomnijcie dodać #BAP_whereareyou

Jongup: 6월 3일, 이번주 화요일 아침 11시에 저랑 얘기좀해요

3 czerwca, porozmawiajcie ze mną w ten wtorek o 11 rano #BAP_whereareyou

Himchan: 

#11AM #whereareyouwhatareyoudoing #mentionparty

=>  TWEETY Z MENTION PARTY  <=

 Himchan: 멘션파티가 끝났습니다 이제 MV를 보러가요 한 분, 한 분 다 대답하고싶었는데 못한점 미안해요 그래도 저번보다 연습해서 더 많이 할 수있었어요 서운해하지말고 울 베이비들

Mention party się zakończyło. Teraz zamierzam obejrzeć teledysk. Chciałem odpowiedzieć każdemu z was i jest mi przykro, że nie byłem w stanie tego zrobić. Ale dzięki temu, że ćwiczyłem, byłem w stanie odpowiedzieć więcej razy, niż ostatnio. Babys, nie bądźcie zbyt smutne. #serce

Jongup: LA

Daehyun: みなさん!きょうも たのしく いきましょう〜!

Wszyscy! Bawmy się również dzisiaj~!

JU: Przyjdźcie szybko

YJ: Chcę się z wami spotkać…

DH: K…k…kocham was!

HC: Jestem zawsze przy was.

Z: Kocham was

Daehyun: 누가머라해도 여러분이 최고인거 아시죠!!?? 뜬금없지만 칭찬해주고 싶어요 … ㅎㅎ 최고야!!! 잘자요

Niezależnie od tego co ludzie mówią, wszyscy wiecie, że jesteście najlepsi, prawda!!?? Nawet jeśli to tak znienacka, to chciałem Wam powiedzieć komplement… ㅎㅎjesteście najlepsi!!! Dobranoc!

cr: Yealin, Jiwon, Jinna @ bapyessir.com | TSU_BAPtweets | bappoland.wordpress.com

 

Skomentuj

