[Twitter] 140603 Mention Party

Daehyun: 안녕하세요 여러부운 우리 시작해볼까요?

Dzień dobry wszystkim. Zaczynamy?

Youngjae: 준비 끝 시작!

Jestem gotowy zaczynamy!

Himchan: 멘션파티 시작

Zaczynamy Mention Party

Himchan: 요즘도 최대한 2잔씩 마시려고 노력하고있고, 그러고있어요^.^!“: 요즘은 커피 하루에 몇잔마셔요?

F: Ile kaw pijesz dziennie?
HC: Staram się pić tylko 2 kawy.

Jongup: 안녕하세여

Dzień dobry

Youngjae: 니 곁에 있을게 언제까지나 : Forever with유 with유 with유 with유 with유…

F: Forever with you with you with you with you with you.. [zapis you w hangulu to yu, czyli również oznacza to nazwisko Youngjae^^]
YJ: Będę zawsze z tobą

Jongup: “: HAHAHAAHAHAHHAAHAAHA JONGUP”엥??

F: HAHAHAAHAHAHHAAHAAHA JONGUP
JU: Huh??

Youngjae: 지금 막 일어나서…앵그리버드 상태에요 지금ㅠ : 영재오빠 요세는 셀카 잘찍으시니까 기념으로 셀카한장

F: Ponieważ ostatnio jesteś dobry w selcach, to pokaż mi jedną
YJ: Właśnie wstałem… Wyglądam właśnie jak angry birdㅠ

Himchan: 그래요 셀카요“: 대혀니가 셀카 찍어줬으니까 오빠도 한장…ㅋㄷㅋㄷ

F: Daehyun dał nam selce, więc daj nasz również swoją…ㅋㄷㅋㄷ
HC: Okay tutaj moja selca

Youngjae: 기분 좋아졌으 : 영재오빠ㅠㅠ 오ㅑ 나날이 잘생겨져서 나올때마다 리즈갱신하는거에여ㅠㅠ 멋져지는 약이라도 먹나ㅠㅠ

F: Youngjae oppa ㅠㅠ Dlaczego stajesz się codziennie taki przystojny i polepszasz swój liz przy każdym comebackuㅠㅠ Bierzesz jakieś tabletki na bycie przystojnymㅠㅠ
YJ: Dobrze się teraz czuje

Himchan: 깊은어둠속에서 나를 꺼내준 너의 소중한 눈물 나는 기억해(With you)“: 베이비를 생각하면 떠오르는 노래는? (B.A.B.Y) 빼고”

F: Jaka piosenka przychodzi ci do głowy kiedy myślisz o Babyz? (oprócz B.A.B.Y)
HC: Jesteś jedyną osobą ratującą mnie przed ciemnością, Pamiętam Twoje szlachetne łzy (With you)

Zelo: 궁금한거 물어보세요~ 오류나는게 상당히 오랫동안 지속됬구만요…

Pytajcie się o wszystko, co chcecie wiedzieć~ błąd wydawał się być bardzo długi…

Youngjae: 선생님 수현이 수업시간에 핸드폰한데요 : 오빠 저 3교시 한문수업중인데ㅠ 오빠 답멘해주면 공부 열심히할거같아여ㅠㅠㅠ

F: Oppa, jestem w 3 klasie, chińskiㅠ czuję, że będę się dużo uczyć jeśli mi odpowieszㅠㅠㅠㅠ
YJ: Nauczycielu, Suhyun używa telefonu na lekcji

Himchan: 수업에 집중해요 화이팅울아가“: 진짜 답멘받는 베이비들보면 부러울따름….나듀 답멘받고싶단말이에요ㅠㅠ무슨말이라도 해봐요 오빠ㅠㅠㅠ나 이제 수업들어야한단말이에오ㅠㅠㅠ

F: Zazdroszczę Babys, które dostają odpowiedź od ciebie. Też chcę… powiedz po prostu coś do mnie… Muszę niedługo iść na lekcje
HC: Skoncentruj się na lekcji fighting moja baby

Zelo: ZELO : 미지…“: 준홍이의 키는 어디까지 크는것인가…그키의끝은 어디인가…ㅋㅋㅋㅋ

F: Jak wysoki będzie Junhong…  Gdzie jest koniec…ㅋㅋㅋㅋ
ZL: Nie wiem..

Zelo: ZELO : 난 더운데…“: 추워. 안아줘! X3

F: Jest mi zimno. Przytul mnie! X3
ZL: Jestem gorący…

Youngjae: ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ#BAP_whereareyou “: ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

F: hahahahahahahaha
YJ: hahahahahahahahahahahahaha

Himchan: 팬들 정말 보고싶고, 곁에있다고 생각해요 언제나 그대들이 있기에 우리가 있어요“: 지금 제일 보고싶은사람은??

F: Kogo chcesz zobaczyć (za kim tęsknisz) teraz najbardziej?
HC: Naprawdę chcę zobaczyć naszych fanów i zawsze myślę, że jesteście tuż obok mnie. Jesteśmy tu ponieważ wy też tu jesteście

Himchan: 오우 감사합니다!“: 좋아?? ㅠㅠ

F: Podoba ci się??ㅠㅠ
HC: Wow dziękuję!

Zelo: ZELO : 연습실 근데 요즘은 숙소…아무것도 하기싫을 때는 아무것도안해요 그러다보면 하고싶은게 생기니까요^^“: 주로 집에 있는 시간이 많나요 아님 밖에 보내는 시간이 많나요? ..

F: Gdzie zazwyczaj spędzasz czas – w domu czy poza?..
ZL: W sali ćwiczeń, ale ostatnio w dormie… Nie robię nic kiedy nie mam ochoty na nic. Wtedy będę chciał coś zrobić^^

Himchan: 숙소에서 멘파해요“: 어디니? 뭐하니? 찬이 오빠?

F: Gdzie jesteś? Co robisz? Himchan oppa?
HC: Mamy Mention Party w naszym dormie

Youngjae: 헉 한때 제 우상이셨습니다. 제 평생 에너르기파는 불가능하겠죠..? : 이 도사님도 멘션파뤼 하느라 화장실도 못 가고 있다….. 영재 이뿨

F: Ten ekspert również nie wybiera się do toalety i cieszy się z Mention Party. Youngjae jest piękny.
YJ: OMG byłeś kiedyś moim idolem. Przez całe życie, nie będę mógł Aenerukipa..?

Himchan: いつも よろしく。大好き“: おはよう。いつもひむちゃんやB.A.Pから ちからをもらってがんばっているよ。いつもほんとうに ありがとう。あいしてる

F: Dzień dobry. Dzięki tobie i B.A.P zawsze mam siłę i daje z siebie wszystko. Bardzo dziękuję. Kocham cię.
HC: Dziękuję. Kocham cię.

Himchan: 네 음악하고싶어요“: 만약 다음 인생에 음악을 할 수 있는 기회가 있다면 다시 또 하고싶나요?

F: Jeśli będziesz miał szansę w następnym życiu zajmować się muzyką – będziesz to robił?
HC: Tak, chce zajmować się muzyką

Zelo: 저 원래 남자였어요 어머 왜그래요: 남자돼구나ㅏㅏ[????] 남자돼었어서 기분이 어때요 젤님? 긇구!!

F: Stałeś się mężczyzną[????] Jak się z tym czujesz, Zelo-nim? Jeszcze!!<3 <3 <3
ZL: Zawsze byłem mężczyzną :( Omo dlaczego to robisz  :\

Jongup: “: 오빠 도대체 쉨쉨버거 무슨 맛이예요?너무 궁금해요(._.) ”음 말하자면 길어요

F: Oppa, jak smakuje Shake Shack burger? Jestem ciekawa(._.)
JU: Hm..Za długo by tłumaczyć

Himchan: 지치지말고 언제나 화이팅“: 지칠때마다 볼수있게 말한마디해줘요ㅠㅅㅠ

F: Powiedz coś na co będę mogła się patrzeć kiedy będzie mi smutnoㅠㅅㅠ
HC: Nie bądź zmęczona, zawsze fighting

Himchan: 오타났네요좋은추억 만들어줘서감사합니다 BABY“: 싱가폴에 와 주셔서 감사합니다! 꼭 다시 오세요~! ^______^

F: Dziękuję, że przejechaliście do Singapuru. Przyjedźcie jeszcze raz~! ^____^
HC: Literówka. Dziękuję, że mogłem stworzyć dobre wspomnienia baby

Jongup: “: 이번 투어에서 제일 좋아했던 경험은? 팬들 만나서라고 답하면 안되요~ ”베이비들 만나서

F: Jakie było dla ciebie najlepsze doświadczenie w czasie ostatniej trasy? Nie możesz napisać „Kiedy spotkałem naszych fanów”~
JU: Kiedy spotkałem nasze BABYs

Youngjae: 저 표정이 저의 마음가짐을 보여주고 있다고 생각해요 : 욘재오라버니이때뭔생각으로뛰었어요??

Q: Youngjae bracie <3 O czym wtedy myślałeś?
YJ: Myślę, że pokazywałem moje myśli tym wyrazem twarzy

Zelo: ZELO : 노래하고 춤 출꺼야“: 오늘은니인생마지막날…뭘할꺼야?

F: Dzisiaj jest ostatni dzień twojego życia… Co będziesz robić?
ZL: Będę śpiewać i tańczyć

Yongguk: HEAVEN RT : You have 1 hour to write a song, what is the theme?

F: Masz godzinę na napisanie piosenki, o czym będzie?
YG: NIEBO/RAJ

Jongup: “: 오빠~ Do you want to build a snow man~~?? ” go away anna

F: Oppa~ Ulepimy dziś bałwana~~??
JU: Anno idź sobie

Himchan: 네 프랑스좋아요 I love“: 프랑스 좋아했어요 ? 저는 프랑스팬입니다 ㅋㅋ”

F: Polubiłeś Francję? Jestem francuską fankąㅋㅋ
HC: Tak Kocham Francje

Jongup: “: ㅋㅋㅋ-ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ쿄쿄켜쿄쿄쿄쿜쿄ㅛ쿄쿄쿄쿄쿄쿄쿄쿄쿄쿄쿄쿄쿄쿄쿜쿄쿄쿄쿄쿄쿄ㅛ쿄쿄쿄쿜쿄ㅛ쿄쿜쿄쿄쿄쿄쿄쿄쿄쿄쿄쿄켜#BAP_whereareyou”…

F: kekekekekekekekekekekekekekekeke kyokyokyoykyo kyukyukyukyu kyokyokyokyo kyokkyokkyokkyok kyokyokyokyokyokyokyokyokyokyokyokyokyokyokyokyo yo kyokyokyokyokyokyo kyokkyok yo kyo kyok kyokyoykokyokyokyokyo kyu
JU: …

Daehyun: “: 제!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 발!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 대답해!!!!!!!!!!!!! ”진정해 침착해!!!

F: Proszę!!!!!! Odpisz mi!!!
DH: Zrelaksuj się, bądź spokojna!!!

Yongguk: CHE GUEVARA RT : What is your favorite book?

F: Jaka jest twoja ulubiona książka?
YG:  CHE GUEVARA

Jongup: “: 오빠~ 당신은 당신처럼 춤을 가르쳐 것인가?” 어떤 것인가?

F: Oppa~ Będziesz uczył tańczyć jak ty?
JU: Czego mam uczyć?

Youngjae: 힘내요 마음속으로 응원할게요 : 힘내라고 할수있다고 한마디만 해줄래요?ㅠㅠㅠㅠㅠ

F: Możesz napisać, że mnie wspierasz i że mogę to zrobić?ㅠㅠㅠㅠㅠ
YJ: Wspieram się. Dopinguję cię z mojego serca

Himchan: 다 기억나요 이건 내가 찍은것“: KIM HIM CHAN 오빠!♡ ~(‾⌣‾~) 파리에서 일어난 일중에 가장 기억에 남은 순간은?

F: KIM HIM CHAN oppa!♡ ~(‾⌣‾~) Jaki moment z Paryża najbardziej ci zapadł w pamięci?
HC: Pamiętam wszystko. To jest zdjęcie, które zrobiłem.

Jongup: “: 나 점 하나만 찍어주면 안되나요… ”.

Q: Wyślesz mi proszę kropkę?
JU:  .

Yongguk: LES JEUXS INTERDITS RT : What is your favorite black and white movie?

F: Jaki jest twój ulubiony czarno-biały film?
YG: LES JEUXS INTERDITS [polski tytuł: Zakazane zabawy]

Zelo: ZELO : 잘하시는데요?“: 나는 한국어를 말할 수 없다 :'(

F: Nie umiem dobrze mówić po koreańsku :( 
ZL: Ale dobrze ci idzie

Youngjae: 2014년 6월 3일 오전 11시36분쯤?? : 언제쯤 멘션 받아볼라나ㅠㅁ ㅠ

‪F: Kiedy dostanę odpowiedź ㅠㅁㅠ <3
YJ: 3 czerwca 2014 około 11:36AM??

Zelo: ZELO : . “: 베터리가 부족합니다 ε=(ノTдT)ノ!! 엉엉ㅠ 점 하나만 이라도 찍어주세요!! 플리즈 (´Д⊂ヽ”

F: Kończy mi się bateria. ε=(ノTдT)ノ!! Ong ong (t/n odgłos płaczy)ㅠ Przynajmniej napisz kropkę!! Proszę(´Д⊂ヽ
ZL: .

Jongup: “: Do you wanna build a snowman~~~? ” go away

F: Ulepimy dziś bałwana~~~?
JU: idź sobie

Zelo: ZELO : 알라뷰“: you are responsible only to Korean fans? but my korean so bad ㅠㅠㅠㅠ please answer me

F: Odpowiadasz tylko koreańskim fanom? ale mój koreański jest straszny ㅠㅠㅠㅠ proszę odpowiedz mi <3 
ZL: Kocham cię

Himchan: 오늘이에요 축하해 크크 멘션창 이상해요 “: 꼭 오늘 아니더라도 멘션 받는날이 오겟죵?ㅜㅜ 하나하나 답못하더라도 읽고는 있으리라 믿을게요♡

F: Dostanę odpowiedź, nawet jeśli to nie będzie dzisiaj? ㅜㅜ Wierzę, że czytasz wszystkie wiadomości, chociaż nie możesz na wszystkie odpowiedzieć♡
HC: To dzisiaj. Gratulacje keke odpowiadanie jest trochę dziwne teraz

Jongup: “: do u like Michael Jackson? ” baby~ love never felt so gooood~

F: Lubisz Micheala Jacksona?
JU: baby~ love never felt so gooood~ [fragment piosenki]

Jongup: “: 당신이 눈사람을 구축하고자 합니까? ” go away anna

F: Ulepimy dziś bałwana?
JU: anno idź sobie

Daehyun: “: is this you? :D CUTE! ㅎ ㅎ ” who is he?

F: to ty? :D UROCZO!ㅎ ㅎ
DH: kim on jest?

Yongguk: ㅇㅇ RT : 용국아 ㅇㅇ이라도 좋으니 응답하랏..!

D: Yongguk o k jest w porządku, po prostu mi odpisz..!
YG: O k

Daehyun: “: 대현 오빠~ 사랑해요! 파이팅 ㅠ” 감사합니다..! 파이팅

F: Daehyun oppa~ Kocham cię! Fighting <3ㅠ
DH: Dziękuję…! Fighting

 

Himchan: 런던 정말 즐거웠어요 이것도 내가찍은 거“: 당신이 런던에게 babyz를 그리워합니까???? ㅠㅠㅠ”

F: Tęsknisz za Babys z Londynu?
HC: W Londynie było bardzo fajnie. To jest kolejne zdjęcie, które zrobiłem.

Daehyun: “: 답멘 못 받을것 같아서 우울한데 비까지 오네…아ㅠㅜ우울터져… ” 우울할땐 울면 거제도에도 비많이와요?

F: Jest mi smutno, ponieważ myślę, że mi nie odpiszesz, a poza tym pada deszcz.. ah ㅠㅠ tak smutno
DH: Kiedy płaczesz jak jesteś smutna to w Geoje jest ulewa

Jongup: “: 웃어줘요 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ ㅋㅋㅋㅋㅋ ㅋㅋ ㅋ

F: Proszę zaśmiej się
JU: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Zelo: ZELO : 이건어때“: 여어 안녕하신가 내 심장파괴범 (˚ω˚)/

Q: Heyy hello, niszczycielu mojego serca (˚ω˚)/
ZL: Co powiesz na to

Jongup: “: Michael Jackson vs. Chris Brown? ” 난 둘다

F: Micheal Jackson czy Chris Brown?
JU: Obaj

Yongguk: 내가끓이는더럽게맛없는라면 RT : 라면끓일때 면을 반 쪼개서 넣어요 그냥 넣어요?? 동생라면 끓여주다 라면마니아 용국오빠의 방법이 문득 궁금*.*

F: Łamiesz makaron w ramenie na pół, czy wkładasz cały robiąc ramen? Robiłam ramen dla rodzeństwa i zaciekawiło mnie jak ty robisz ramen dla siebie.
YG: Zły ramen, który robię.

Zelo: ZELO : 안돼 내꺼야“: 그 눈달린 안경 렌트가능해요?

F: Pożyczysz mi te okulary z oczami?
ZL: Nie, one są moje

Himchan: 아직 안끝났어요 크크 おわってない!“: おわってしまうー(;_;)

F: To konieeec (;_;)
HC: To jeszcze nie koniec keke nie skończyło się!

Jongup: “: hamburgers or KimHimchan…?”음.. 당연히 힘찬이형이죠

F: hamburgery czy KimHimchan…?
JU: hm…oczywiście Himchan hyung

Himchan: 타츠안녕“: Tatsmato과 함께 뉴욕 갔을 때!! (*≧▽≦)

Q: Kiedy byłam w NY z Tatsmato!! (*≧▽≦)
HC: Cześć Tats

Yongguk: THE SOUND OF MUSIC OG SOUNDTRACK RT : How many vinils do you have? Which one is your favorite?

F: Ile winyli posiadasz? Który jest twoim ulubionym?
YG:  THE SOUND OF MUSIC OG SOUNDTRACK

Himchan: 내꿈꿔요 GNITE“: 오빠멘션없어서자러갑니다 ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ 꿈속에서 만나요

F: Nie widzę żadnych twoich odpowiedzi, więc pójdę spać ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ spotkamy się w moim śnie
HC: Śnij o mnie

Daehyun: “: 난니가싫어 !ㅠㅠ 아 아아아 아아 아아 ”그런거짓말 싫어

F: Nie lubię ciebie! ㅠㅠ ah ah ah
DH: Nie lubię takich kłamstw

Daehyun: “: 대현오빠 사랑해요~” 나도 너무너무 사랑해요!!

F: Daehyun Oppa kocham cię~
DH: Też cię bardzo kocham!!

Jongup: “: 크리스마스가 다가오고있는데 왜 더울까요? ” 그러니까요

F: Boże Narodzenie się zbliża, ale dlaczego jest tak gorąco?
JU: Prawda?

Yongguk: RENE MAGRITTE RT : Yongguk! Who’s your favorite painter out of all?

F: Yongguk! Kto jest twoim ulubionym malarzem?
YG: RENE MAGRITTE

Daehyun: “: ✿대현오빠 오빠는 비에이피의 많은 컨셉중에요 어떤 컨셉이 제일 좋앗어여?? ”음… 원샷 이나 노멀씨?? 다좋아요 ~!

F: Daehyun oppa, B.A.P miało dużo różnych konceptów, który z nich lubiłeś najbardziej?
DH: Uhm… One Shot albo No Mercy?? Lubie wszystkie~!

Jongup: “: 으으으으으으으으아아아아악ㄱㄱㄱㄱㄱㄱㄱㄱㄱ오빠!!!!!!응답 해줘!!!!!!!!ㅇㅋ이라도 좋아!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ”ㅇㅋ

F: Eughhhahhhhhhhhh Oppa!!!!!! Proszę odpowiedz mi!!! Nawet jak napiszesz ‚ok’ będę szczęśliwa!!!!
JU: ok

Yongguk: VIC MENSA ORANGE SODA RT : What is a hiphop song you recommend me ?

F: Jaką piosenkę hiphopową możesz mi polecić?
YG: VIC MENSA ORANGE SODA 

Zelo: ZELO : Where are you living“: I hope I’ll meet you someday. 사랑해요 최준홍 <3

F: Mam nadzieję, że kiedyś cie spotkam. Kocham cię, Choi Junhong <3
ZL: Gdzie mieszkasz

Daehyun: “: 오빠 어디니? 뭐하니? ” 숙소에서 MV 가. 나오길 기다리구있어요 ㅎㅎ#BAP_whereareyou

F: Oppa gdzie jesteś? Co robisz?
DH: Czekam w dormie na wydanie teledysku ㅎㅎ

Zelo: ZELO : So Cute^^“: 준홍군!

F: Junhong!
ZL: Jakie słodkie^^

Youngjae: 누구지?호호 : (볼때까지보낸다)

Q: (Będę to wysyłeć aż to zobaczysz)
YJ: Kto to jest? Hoho

Yongguk: HE’S AMAZING RT : what do you think of Jackson Pollack’s paintings?

F: Co myślisz o obrazach Jacksona Pollocka?
YG: JEST NIESAMOWITY

Daehyun: “: 오빠의 답멘 기다리다 지친다 ㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜ ”미안해요 ㅠ. 자 이제 힘내서 MV볼까요?

F: Jestem zmęczona czekaniem na twoją odpowiedź oppaㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜㅜ
DH: Przepraszamㅠ Powinniśmy się pocieszyć i obejrzeć teledysk?

Zelo: ZELO : 19 years old“: Be my husband ? ㅋㅋㅋㅋ

F: Zostaniesz moim mężem?
ZL: 19 lat

Daehyun: “: 대효나… ” 누난내여자니까 너는내여자니까아~~! 고맙습니다 ㅎㅎ

F: Daehyun-ah #BAP_whereareyou (obrzek: Nuna jest idiotką, która widzi tylko ciebie)
DH: Nuna jest moją dziewczynąl~ Dziękuję ㅎㅎ

Youngjae: 약속~ : 몰폰안할테니까 하나만이라도….”

F: Nie będę potajemnie używać telefonu<3 więc proszę odpisz mi chociaż raz…
YJ: Obiecaj~

Zelo: ZELO : B.A.P-Warrior“: 슬프거나 외로울때 힘이 되어주는 노래가 있나요? ㅠㅇㅠ

F: Jest jakaś piosenka, która mnie pocieszy jak jej posłucham, kiedy będzie mi smutno albo będę samotna? ㅠㅇㅠ
ZL: B.A.P-Warrior

Jongup:  인생이란 무엇인가요?

JU do DH: Czym jest życie?

Youngjae: 뿅뿅뿅 : 자. 답멘으로 날쏴보세요

F: Teraz. Zastrzel mnie swoją odpowiedzą.
YJ: Bbong bbong bbong (odgłos strzału)

Zelo: ZELO : 뮤직비디오포인트라면 음…장난끼있어보이는 여섯?“: 오빠가 생각하는 뮤비의 포인트는 뭔가요?”

F: Oppa, jak myślisz o co chodzi w MV?
ZL: Teledysk hm… bawiąca się szóstka?

Daehyun: 자 여러분 3분남았네요 ㅎㅎ. 다들 많이많이 기다리셧죠? 난 9283849번 볼꺼에요. ㅎㅎ. 슬슬 기다려볼까요~^^

Zostały 3 minuty ㅎㅎ Długo czekaliście? Mam zamiar obejrzeć go 9283849 razy. ㅎㅎpowinniśmy teraz zacząć czekać ~ ^^

Youngjae: 그 소문 내가 만든거야 잘 지내니? “: 다른 베이비들 답멘 받는거 보면 되게 부럽던데 영재오빠라는 사람이 내 멘션에 답해준다는 소문이 돌던데 진짠가요?

F: Bardzo zazdroszczę Babys, którym odpisałeś. Krąży plotka, że osoba nazywająca się Youngjae oppa mi odpowie, czy to prawda?
YJ: Ja stworzyłem tą plotkę. Jak się masz?

Yongguk: REALLY COOL RT : 방용국씨 덕분에 재가 더 강한 사람이 됐아요. 감사합니다!

F: Stałam się silniejszą osobą dzięki tobie. Dziękuję!
YG: BARDZO FAJNE

Zelo: ZELO : 열쇠 안 줘야지: 홍아 주농이때문에 누나들 손목에 수갑찬거 알아요???

F:  Hong, wiesz, że nuny mają przez ciebie kajdanki?
ZL: Nie dam klucza ;)

 

Youngjae: 늦어서 미안해요 : 나는대체언제쯤답멘을해줄생각인가요??

F: Kiedy mi odpowiesz??
YJ: Przepraszam, że tak późno.

Yongguk: 고마워요 누나 RT :  일해야겠다ㅠ 한시간 가까이 트윗만보고있었는데 역시 난 운이 없나봐ㅠ 오빠라 부르고 싶은 아이돌은 너가 처음이예요! 용국이같은남자 어디없니? 누나가 격하게 아낀다♡ #BAP_whereareyou

F: Muszę pracować ㅠ Patrzyłam na tweety prawie godzinę, ale jak się spodziewałam nie mam szczęściaㅠ Jesteś pierwszym idolem, na którego chciałam mówi oppa! Nie ma gdzieś chłopaka takiego jak Yongguk? Nuna naprawdę się troszczy♥
YG: Dziękuję nuna

Himchan: 끝났다이제!“: 마지막 답장은 나에게 줘요오오오오오오오오

F: Proszę daj swoją ostatnio odpowiedź miiiiiiiii
HC: Gotowe!

Youngjae: 투어 잘 마무리하고 올게^_* : 에이몰라보겟지뭐 ㅠㅠ 이번활동아프지말고열심히해요알겟죠 ~~?

F: Może to zobaczyszㅠㅠ Uważaj na siebie i pracuj ciężko w czasie tej promocji, ok~~? <3
YJ: Dobrze zakończę trasę^_*

Jongup: “: 나 이제 곧 사망… 오빠들 멘션 못받고 슬퍼서 사망… ㅇ<-< ” 심폐소생술!

F: Niedługo umrę… ponieważ mi nie odpisałeś, jestem smutna i zaraz umrę… o <-<
JU: Resuscytacja krążeniowo-oddechowa!

cr: Yealin, Jiwon, Esther, Lois @ BAPYESSIR.COM  | Lola @ bappoland.wordpress.com

Skomentuj

