[Naver Cafe] 150106/150108 Wiadomości od Youngjae i Daehyuna na czacie

150106 Daehyun

1DH: Kiedy policzę do trzech, wszyscy mają być cicho hehe
DH: 1
DH: U mnie naprawdę wszystko jest w porządku
DH: Nie walczmy~ hehe
DH: hehe

tumblr_inline_nhqnpvNt4j1t5q1ryDH: Ale dla naver
DH: Nie sądzę, żebyśmy byli w stanie zrobić to z dziesięcioma osobami

tumblr_inline_nhqnq0DEI81t5q1rytumblr_inline_nhqnro2EpS1t5q1rytumblr_inline_nhqo74zRpR1t5q1ryDH: Czy powinienem opublikować nieoficjalne/prywatne zdjęcie?

tumblr_inline_nhqnrtEJLA1t5q1ryDH: Kto z Was to zrobił?
DH: Jestem dzisiaj w dość dobrym humorze. Przeczytałem dzisiaj rano dużo waszych postów.
DH: Widzieliście mnie? hehe
DH: Gdzie? hehetumblr_inline_nhqnsv0ptW1t5q1ryDH: i…
DH: Zajmowałem się też buskingiem [T/N: występowanie na ulicach]
DH: Kiedy nikt nie zauważył, hoot
DH: BABYs, które mnie spotykają na ulicach, zachowujcie się, jakbyście mnie nie znali.

tumblr_inline_nhqnyseS7t1t5q1ry

DH: Ah przepraszam hehe
DH: Telefon mi zadzwoniłtumblr_inline_nhqo1oW4Yz1t5q1ry

DH: Oczekujcie tego
DH: Niedługo
DH: hahahahahaha
DH: Dotądtumblr_inline_nhqo1sSTH61t5q1ry

DH: Moi drodzy
DH: Dzisiaj też hwaiting

DH: !!!
DH: Kocham Was, BABYs.

Screencap: @byolez & @aigatto_BAP | Tłumaczenie: woojung @ baptrans | Chii @ bappoland.wordpress.com


150106 Youngjae

tumblr_inline_nhr10uygtg1qbjqfjYJ: Muszę wyjść, bo znowu wyskakuje błąd  ㅠ
YJ: Co wszyscy porabialiście?
YJ: Czy przez przypadek nie jesteś tą osobą z wczoraj?
YJ: Teraz siedzę przed komputerem i czatuję

tumblr_inline_nhr10xLpzx1qbjqfj

YJ: kekeke Japończyk pisze po koreańsku hiraganą [T/N: hiragana – japoński sylabariusz] jak uroczo
YJ: kekekeke tumblr_inline_nhr110RGXS1qbjqfjYJ: Teśknię za Wami  [T/N: pisze hangeulem po japońsku]
YJ: Wszyscy macie się dobrze?tumblr_inline_nhr113ebiQ1qbjqfjYJ: Widziałem tylko na zdjęciach, które przesyłaliście
YJ: Łzy wzruszenia
YJ: Jak używacie emotikonek keke
YJ: Nie, ale Daehyun

tumblr_inline_nhr1167vcj1qbjqfjYJ: Czego chciał, żebyście oczekiwali?
YJ: Nie wiem?
YJ: Ooh wszyscy jesteście bardzo bystrzy
YJ: Ale naprawdę nie wiem

tumblr_inline_nhr1189W2T1qbjqfjYJ: Często widziałem Heesun
YJ: Ostatnio nie mam aż tylu powiadomień na Twitterze
YJ: Wasza miłość do mnie ochłodziła się ㅠ
YJ: Ohoh pojawia mi się kolejny błąd

tumblr_inline_nhr11bm6x91qbjqfjYJ: Stop!
YJ: Miałem być idolem, ale… kurcze
YJ: Nasi hyungowie [eldery line] mają 26 lat!
YJ: Teraz wrzucimy Junhongie na środek i zrobimy z niego głównego członka zespołu, żebyśmy wyglądali na młodszychtumblr_inline_nhr11dHUdC1qbjqfjYJ: Hyungowie mogą stać z boku hehe
YJ: Macie rację, jeśli spojrzy się na twarze, ja powinienem stać w środku, bo wyglądam na najmłodszego
YJ: Hehehehehehe
YJ: Yongguk hyung i tak na ogół nie czatuje

tumblr_inline_nhr11gjHSW1qbjqfjYJ: Oh~~~~~~~~~~~~~~~~spoko

tumblr_inline_nhr11iiemb1qbjqfjYJ: Himchan hyung
YJ: Nie używał komputera od jakiegoś czasu, więc myślę, że czuje się bardziej komfortowo z Twitterem
YJ: Himchan hyung naprawdę sprawdza swoje powiadomienia
YJ: Więc wysyłajcie im ich dużo. Prawdopodobnie czyta każde?

tumblr_inline_nhr11lJ5uI1qbjqfjYJ: Wyślijcie grupowe a potem prywatne do mnie
YJ: Bo jestem samolubny~
YJ: Ponieważ grupowe tylko pobieżnie przeglądam kekekekekekeke
YJ: Czytam każdą samogłoskę i spółgłoskę tych prywatnych

tumblr_inline_nhr11nwzsk1qbjqfjYJ: Macie rację, jestem całkiem dobry z japońskiego
YJ: Miałem wtedy dużo źle… gdyby to było teraz, dostałbym 100 puntów
YJ: Teraz, teraz przyjaciele
YJ: Pokażmy im jedność Babys

tumblr_inline_nhr11qzBRY1qbjqfjYJ: Teraz cisza~
YJ: Ooh mamy też tłumacza..
YJ: Czy wszyscy zjedli kolację?
YJ: Jeśli chodzi o dietę, po prostu nie jedzcie późno w nocytumblr_inline_nhr11saz1k1qbjqfj
YJ: Jeśli chodzi o dietę, po prostu nie jedzcie późno w nocy
YJ: I dużo ćwiczcie
YJ: Jeśli chodzi o mnie, dieta była terapią szokową, na początku schudłem nie jedząc, ale potem regularnie ćwiczyłem i jadłem
YJ: Pośpieszcie się i zjedzcie kolację~
tumblr_inline_nhr11vTSLx1qbjqfjYJ: Do przyjaciół, którzy się uczą, uczcie się solidnie
YJ: Nie byłem ostatnio w stanie ćwiczyć ㅠ
YJ: Do osób, które pracują
YJ: Pracujcie na najwyższych obrotach przez tydzień~

tumblr_inline_nhr11zwk3A1qbjqfjYJ: Do Babys, które mają wolne
YJ: Musicie się dobrze bawić, kiedy jesteście na wakacjach hehe
YJ: Gdy tylko miałem wakacje, sądzę, że spędzałem ja planując, co mam zrobić i po prostu dobrze się bawiłem hehe
YJ: Jakie przykre hehe tumblr_inline_nhr121xGd41qbjqfjYJ: Licencja jest dobra~
YJ: Hehe ponieważ będę z Wami czatować przynajmniej raz na tydzień~
YJ: Będziemy mogli się częściej widywać hehe
YJ: Nie myślę za Was, jestem tutaj, ponieważ za Wami tęsknię tumblr_inline_nhr14q2mZD1qbjqfjYJ: Więc tutaj zakończymy czat na dziś~
YJ: Dobrze zakończcie swój dzień~
YJ: Bbai~

Screencap: @byolez | Tłumaczenie: nicole @ baptrans | Chii @ bappoland.wordpress.com


150108 Youngjae

tumblr_inline_nhuzrscZmx1qifynj

YJ: Nie będę długo rozmawiał..
YJ: Dopiero przyszedłem
YJ: hehe
YJ: Moi drodzy~~~~
YJ: Zobaczymy sie znowu~~~~~~~~~~~

Tłumaczenie: Kat @ Strong B.A.P | Chii @ bappoland.wordpress.com

Skomentuj

