[Twitter] 150122 – 150126 Wpisy Daehyuna, Zelo, Himchana, Youngjae i Yongguka

150122 Daehyun

B771iVGCUAAjuaH.jpg largeDaechan2„Gdzie jedziemy autobusem hoot”

10914135_627814867344251_152000560_ndaecat„Opublikowano zdjęcie”

Tłumaczenie: Chii @ bappoland.wordpress.com

10919690_810253162381950_1013418632_n22daehyun2„Heol… ja… to ja…”

Tłumaczenie: Mizuki @ bappoland.wordpress.com


150124 Daehyun, Zelo, Youngjae, Himchan

22daehyun1„23 urodziny Yoo Youngjae, wszystkiego najlepszego. Widzimy się jutro haha ㅋㅋ”

23zelo1„Yoo Youngjae hyung, wszystkiego najlepszego z okazji 23 urodzin. Kiedy były moje urodziny nie byłem w stanie chociaż raz podziękować fanom za ich szczerą życzliwość ㅠ Spóźnione, ale byłem wdzięczny! ㅠ Następnym razem upewnię się, że napiszę Tweeta od razu 😏”

Tłumaczenie: Cece @ bapyessir.com | Chii @ bappoland.wordpress.com

B8DOPJcCcAAWi6a23zelo2„Oh nie, literówka”

Tłumaczenie: Nakashima @ bappoland.wordpress.com

B8HZW4xCEAEkJzw(Youngjae, Daehyun, Himchan i Zelo udostępnili to samo zdjęcie)

24youngjae1sdjo24himchan1

Youngjae: „Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. Następnym razem zróbmy sobie zdjęcie wszyscy razem, na naszym koncercie, dobrze?”

Daehyun: „Trzecia rocznica B.A.P i urodziny Youngjae. Przepraszam za moje serce, ale należy do Babys”

Himchan: „Kocham B.A.P
Kocham Baby
Chodźmy razem przez długi czas”

Zelo nie dodał podpisu

Yongguk podał dalej wpis Youngjae

Tłumaczenie: Mizuki @ bappoland.wordpress.com


150125 Zelo, Himchan, Konwersacja Himchana z Yonghwa (CNBLUE)

1597394_1584734841741292_116673477_n25zelo1

B8M3qqsCMAEgLKC25himchan1
„Minęło trochę czasu, dobry album, który sprawia, że słuchasz wszystkich utworów.
Posłuchajcie wszyscy
‚One fine day'”

Tłumaczenie: woojung @ baptrans | Nakashima @ bappoland.wordpress.com

25yonghwa125himchan2 25yonghwa2 25himchan3 25yonghwa3

Yonghwa: „Nasz Himchannie~ Czy masz wysokie wymagania?”
Himchan: „Oglądałem Twój występ z Mileage i bardzo podobał mi się Twój taniec, hyung. ‚Checkmate’ też jest dobre <3”
Yonghwa: „Oczy i uszy naszego Himchannie są wysokiej klasy~ Czy chcesz nauczyć się ode mnie tańczyć?”
Himchan: „Od teraz hyung może mnie uczyć tańczyć. Chcę czuć to stonowane poczucie rytmu #onefineday”
Yonghwa: „Tak, tak, nauczmy się krok po kroku”

Tłumaczenie: nicole @ baptrans | Chii @ bappoland.wordpress.com


 150126 Himchan, Konwersacja Himchana z Seyongiem oraz Insoo (MYNAME), Yongguk, Daehyun

B8RfzUpCUAAi9qe26himchan1„Dziękujemy wszystkim, którzy świętowali. Minęły już 3 lata. Od czasów naszych blond włosów do tej chwili uśmiech nas nie opuścił i byliśmy szczęśliwi, więc ten czas nie był dla nas wystarczający. Dużo rzeczy się wydarzyło, ale nie martwcie się, jesteśmy tutaj.”

Tłumaczenie: @_StrongBAP | Chii @ bappoland.wordpress.com

26seyong126himchan2 26seyong2

Seyong: „B.A.P!! Gratulacje!!! Hyungnim hoot >__< B)”
Himchan: „Dziękuję. Dbaj o swoje zdrowie, nie choruj i jedz swoje posiłki ^.^!”
Seyong: „Zjedzmy wkrótce razem, tęsknię… Wesołej wesołej 3 rocznicy!!! Proszę, wszyscy im pogratulujcie”

Tłumaczenie: nicole @ baptrans | Chii @ bappoland.wordpress.com

26insoo126himchan3Insoo: „Tęsknię za Tobą Chan-ah, zadzwoń >< I gratulacje! Ah gratulacje również dla #BABYs ^^ nasze #MYGIRLs pogratulujcie im również razem z nami!!”
Himchan: „Tak hyung, dziękuję keke Dziękuję również MyGirls!”

Tłumaczenie: nicole @ baptrans | Chii @ bappoland.wordpress.com

26yongguk1

„Tęsknię za Wami. Mam się dobrze.”

Tłumaczenie: Chii @ bappoland.wordpress.com

B8SDBGUCUAMyHbb26daehyun1

“@JiAjIhA1: @busanboy_ramyun: @BAP_Daehyun ” Cytując moją mamę” Widziałeś to?” Dziękuję. Moja mama była bardzo wzruszona. Ja również. Hehe. Ale jestem w domu… ㅠ Dziękuję bardzo~! baby!

Tłumaczenie: nicole @ baptrans | Chii @ bappoland.wordpress.com

Skomentuj

