[SNS] 150611 – 150612 – Zelo, Hakssem, Yongguk, Daehyun

150611 – Zelo, Hakssem

Zelo na Twitterze:

„Nie mogli złożyć [dokumentów]. Czemu ci dorośli nie mogą być pewni siebie. Znowu opóźniony, to naprawdę za trudne.” [Tweet został usunięty]

„😋”

Hakssem na Twitterze:

„Naprawdę przepraszam za zadanie Wam blizn. Napisałem wczoraj [T/N: o dacie rozprawy] w nadziei na modlitwy za B.A.P. Napisałem to, ponieważ termin obrony został opublikowany i pomyślałem, że to mogłaby być ważna data, by okazać wsparcie, bez pozwolenia, by przeminęła niezauważona. Przepraszam”

Jeżeli czujecie się niekomfortowo i jest Wam ciężko przeze mnie, naprawdę przepraszam. Stanę się bardziej świadomy i upewnię się, że takie sytuacje już się nie powtórzą. Nie będę się już wtrącał pomiędzy B.A.P i fanów, ani też nie będę robić rzecz, przez które przekroczyłbym granice. W porządku, jeśli mnie przeklniecie, mam nadzieję, że staniecie się silni!! Wszyscy zgromadźmy siły. Przepraszam.”


150612 – Yongguk, Daehyun

Yongguk na Instagram:

„Rapper z pracowni”

Daehyun na Instagram:

11375736_1594350457519519_598944012_n

„Jesteśmy jednym”

11334638_1444134135906551_667252541_n#MASALATEA


Tłumaczenie:
[ENG]: nicole & woojung @ baptrans
[PL]: Chii @ bappoland.wordpress.com

Skomentuj

