[SNS] 150628 – 150630 – Daehyun, Yongguk, Youngjae, Himchan, Hakssem, Jongup, Zelo

 

28dae1

„Dziękuję, dziękuję, jestem szczęśliwy”

28yg1

28jae1 28jae2

„Daemchu, rzecz, którą muszę teraz zrobić, to życzyć Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin”

„kekekekekekekekekekekekekekekekektekekekeke”

28yg2

Yongguk na Instagram:

11372154_420591998143364_1124272422_n

Daehyun na Twitterze:

CIkc8xHUwAEnGTSCzy powinniśmy poczatować?”

Daehyun na czacie fancafe:

tumblr_inline_nqn8vgRToB1qbjqfj_1280(screencap cr: dhjelly)

DH: Wiecie, co jest dzisiaj??? hehe
DH: Spotkajmy się na Ustream
DH: Tęsknię za Wami
DH: Wiele przygotowałem
DH: Bawmy się i spędźmy razem fajny czas hehe
DH: Widzimy się wkrótce o 6:28 pa~~~!!!~!!!!
DH: Pa hehe

Himchan na Twitterze:

CIlcn3wUsAAvX9aHC:”Wszystkiego najlepszego Daehyun
hyung Cię kocha
Idźmy razem przez długi czas
Jeszcze raz, kocham Cię”
[T/N: Daehyun zadzwonił do Himchana podczas urodzinowego livestreamu, a Himchan obiecał, że wstawi jego zdjęcie z derpem]

DH: To nie jest fajne kekekeke

Hakssem na Twitterze:

„To dobry dzień^^ Dziękuję wszystkim! Modlę się o to, by następne spotkanie odbyło się wraz z członkami na wspaniałej scenie. B.A.P hwaiting! Wszystkiego najlepszego Daehyun-ah!! @BAP_Daehyun”

Daehyun na Twitterze:

11709809_897558213650490_6234545242073449687_nTeż Cię kocham hyung. Naprawdę nie mam nikogo oprócz Hyung’a. Kim Himchan jjang!!!!

Himchan na Instagram:

1979545_897484363657875_2002382763312495129_nTo jest sztuka

Daehyun na Twitterze:

„Mówicie, że kto używa kogo. Ostatecznie to było dla Was. Babys, które nas wspierały do końca, dziękuję. Kocham Was.”

„Przepraszam wszyscy! Od teraz będę myślał bardziej ostrożnie hehe. Na jakikolwiek temat nie będą wypowiedziane słowa, wspólnym czynnikiem jest to, że myślicie o mnie~! Zawsze jestem wdzięczny i jeszcze raz wdzięczny!! Od teraz będę Daehyunem, który dobrze się sprawuje, dziękuję!! baby!!”

Jongup na Naver Cafe:

tumblr_inline_nqo0shwBzA1qbjqfj_1280„Daehyunnie hyung, spóźnione wszystkiego najlepszego
haha”

Hakssem na Twitterze:

„Przepraszam, to wszystko nasza wina”

„Nie pocieszajcie mnie mówiąc, żebym nie przepraszał.  Zrobiłem błąd. Nie sądzę tak tylko dlatego że myśli są inne, są błędne. Odkładając na bok kwestię dobra i zła, moje działania mogą być dla niektórych dobre, ale mogę też zranić innych, więc przepraszam. Oficjalnie przepraszam.

Czuję, że odbyło się wiele wydarzeń z Daehyunem od końca zeszłego roku do teraz. Byłem zachłanny, by pokazać, że Daehyun sprawuje się dobrze i tak jak to wielu z Was powiedziało, zrobiłem wiele rzeczy, które przekroczyły linię przyjaźni. Szczerze, decydowałem się, by robić te rzeczy niezależnie czy Daehyun tego chciał, czy nie. Za każdym razem pojawiały się słowa od osób, które się martwiły lub które były przeciwne, wtedy przepraszałem, a kiedy znowu nadarzała się taka sama sytuacja, dokonywałem tych samych wyborów. Oceniałem z mojej perspektywy jaki typ reakcji, jaki rezultat dałyby takie wydarzenia. Potrzeba, by zaprezentować Daehyuna, który stał przed moimi oczyma, potrzeba, by zaprezentować charyzmatyczną stronę Daehyuna, były moimi jedynymi myślami. Przepraszam. To było naprawdę niedorosłe z mojej strony i sądzę, że to była krótkowzroczna ocena.

2/28 było pierwszym występem Daehyuna ze mną i 6/28 będzie też ostatnim występem. Teraz Daehyun opuści mój bok i wróci do Seulu. Bardzo ciężko trenowaliśmy, kiedy tutaj był.
Na scenie, która nie była odpowiednia, w sytuacji, która nie była odpowiednia, pod nazwą nauczyciela używającego muzyki, jako wymówki, oddaliśmy się słowom takim jak wiara i miłość. Myślę, że zraniłem fanów i, jeszcze raz, zraniłem Daehyuna.

Wszystko to się zdarzyło przeze mnie i moje wadliwe wybrakowanie.

Teraz pozostanę na uboczu z nadzieją, że wszystko pójdzie dobrze.

Bez względu na wybór, jakiego bym dokonał, nie mogę zadowolić wszystkich, ale to ja muszę podjąć decyzję. Ta sytuacja musi być wynikiem mojego wyboru.

Bardzo przepraszam członków B.A.P i przepraszam fanów.

Taki jestem, sądzę, że jestem nieskończenie wybrakowanym, dziecinnym dorosłym, który nie umie się zachowywać właściwie dla swojego wieku.

Ale mam nadzieję, że przyjmiecie do wiadomości szczerość moją i Daehyuna.

Proszę, to wszystko zdarzyło się przeze mnie, więc nie nienawidźcie Daehyuna i mam nadzieję, że to mnie będziecie za to besztać.”


Tłumaczenie:
[KOR-ENG] nicole, woojung @ baptrans, @_StrongBAP
[ENG-PL] Chii, Nakashima @ bappoland.wordpress.com

Skomentuj

