[Tłumaczenie] Tekst „Take You There” i „Monologue (Intro)”

„Take You There”

Chcę widzieć (Cię) codziennie
Twoja ręka, która mocno mnie trzymała
Chcę cię przytulić
Cokolwiek robisz, jesteś ładna
To będzie szczególne między nami
Moment kiedy ja i ty staniemy się jednością
Powiedz mi wszystko czego potrzebujesz
Powiedz mi wszystko czego chcesz

Spełnię wszystko
Powiedz mi czegokolwiek tylko zechcesz
Zrobię wszystko
Ty, która jesteś dla mnie jedyną
Zabiorę cię
W miejsce, do którego zechcesz
Potrzebuję tylko ciebie
Obok mnie
Inny od oczywistych wilków
Wiesz to, kiedy patrzysz w moje oczy
Jeśli mnie chcesz, powiedz to w każdej chwili
Zabiorę cię tam
Zabiorę cię tam
Tylko zostań ze mną jak teraz
Zabiorę cię tam
Zabiorę cię tam
Tylko zostań ze mną jak teraz
Zabiorę cię tam
Zabiorę cię tam
Tylko zostań ze mną jak teraz
Musisz tylko trzymać mnie ciasno za rękę
Zabiorę cię tam
Inne dziewczyny nie wpadają mi w oko
Bo ty jesteś zbyt jasna
Nawet więzienie bez okien jest dobre
Zamknij mnie w swoim sercu na wieczność
Nawet jeśli mija czas (moje serce) wciąż łomocze kiedy na ciebie patrzę
Tylko w twoich ramionach jest mi wygodnie jak w domu
Żadnych poprzeczek, nie ma piętra niżej
Pocałuję twoje usta
Powiedz mi wszystko czego potrzebujesz
Powiedz mi wszystko czego chcesz
Spełnię wszystko
Powiedz mi czegokolwiek tylko chcesz
Zrobię wszystko
Powiedz mi czegokolwiek tylko chcesz
Obiecam ci
Że jesteś moim wszystkim
Zabiorę cię
W miejsce, do którego zechcesz
Potrzebuję tylko ciebie
Obok mnie
Inny od oczywistych wilków
Wiesz to, kiedy patrzysz w moje oczy
Jeśli mnie chcesz, powiedz to w każdej chwili
Oooh kochanie Jesteśmy sobie przeznaczeni
Bardziej niż wszystko co sobie wyobrażałaś
Zaskoczę cię nawet ponadto
Pokażę ci wszystko
Zabiorę Cię
W miejsce, do którego zechcesz
Dopóki mam Ciebie
Obok mnie
Inny od oczywistych wilków
Wiesz to, kiedy patrzysz w moje oczy
Jeśli mnie chcesz, powiedz to w każdej chwili
Zabiorę cię tam
Zabiorę cię tam
Tylko zostań ze mną jak teraz
Zabiorę cię tam
Zabiorę cię tam
Tylko zostań ze mną jak teraz
Zabiorę cię tam
Zabiorę cię tam
Tylko zostań ze mną jak teraz
Musisz tylko trzymać mnie ciasno za rękę
Zabiorę Cię tam
Oh Eh Oh Oh Oh Oh Eh Oh
Zabiorę Cię tam
Oh Eh Oh Oh Oh Oh Eh Oh
Zabiorę Cię tam
Oh Eh Oh Oh Oh Oh Eh Oh
Zabiorę Cię tam

Tłumaczenie: woojung @ baptrans | Olka @ bappoland.wordpress.com


„Monologue (Intro)”

Wiatr zawodził
Kiedy niebo się rozpadało
Pomiędzy bezkresnymi trudnościami i testami
Świat nie był
Taki, jakiego chcieliśmy
Taki, jaki sądziliśmy, że będzie
Jednak
Znowu trzymamy się za ręce
Razem, cała nasza szóstka, na obydwu stopach
Tak, żeby nikt nie upadł
Gotowi, by znowu pobiec
Młodzi, Dzicy i Wolni
W końcu świat jest stworzony z naszych historii
Wszyscy mówią, bo jesteśmy młodzi
Walki, które przecierpieliśmy Stanął się krwią i ciałem
Jesienny wiatr, który chciał pochować nas w zapomnieniu
Odejdź, wróć do niebios
Teraz, szorstko, jak szaleniec
Ciągle żyjemy
Teraz chodź, podążaj za mną
Jesteśmy Młodzi, Dzicy i Wolni
Odpowiedz mi
Kto odważy się reprezentować nas na tym świecie?
AHH WOO
Udało nam się wrócić
Opowiemy o wszystkim tak, jak jest, ZAWSZE w nasz własny sposób
To monolog młodości
Oh oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh oh
Oh oh oh oh oh oh oh oh

Tłumaczenie: tima @ baptrans | Chii @ bappoland.wordpress.com

2 comments

  1. Dzięki wielkie za wszystkie tłumaczenia! Mam nadzieje że będzie można jeszcze liczyć na „Be Happy” :)
    Ta niedziela była niesamowita i na pewno każdy się zgodzi kto oglądał o 7 rano koncert na żywo. Świetny powrót, tylko czekać na nowe programy i wywiady z ich udziałem.
    Dziękuje zespołowi strony za ciężką pracę – naprawdę to się docenia. Oby tak dalej! ♥

Skomentuj

