[Twitter] 151119 Mention Party [2/2]

[CZĘŚĆ 1]

Youngjae: 정말 너무 고생했어 진심으로 너무 고맙고 또 고마워 너 뿐만이 아니라 우리 베이비들 모두 진심으로 고맙고 너무 고생했어 이쁘다 #youngwildNfree
@4201_6237 @BAP_Youngjae 영재오빠 진짜 너무 고마워요 다시 노래 불러줘서 사랑하고 고맙고 고맙습니다 정말 많이 기다렸어요ㅜㅜ보고싶을때마다 어택 돌려보고 앨범 보고 마토봉도 들어보고 그랬는데 컴백했다니 컴백했다니ㅜㅜ으어어어어어엉 사랑하고 고마워요 정말ㅠ

F: Youngjae oppa, jestem ci bardzo wdzięczna. Dziękuję, że znowu śpiewasz, kocham cię i dziękuję ci, naprawdę długo czekałamㅜㅜ Jak tylko za tobą tęskniłam to oglądałam jeszcze raz Attacki, patrzyłam na albumy i trzymałam lightsticka Matoki, ale potem naprawdę wróciliścieㅜㅜ *płacz* Kocham cię i bardzo dziękujęㅠ
YJ: Dużo wycierpiałaś. Jestem naprawdę bardzo wdzięczny i jeszcze raz wdzięczny. Nie tylko tobie, ale wszystkim BABYs, dużo wycierpieliście. Jesteście wszyscy piękni


Himchan: 응
@hc0419_hh @BAP_Himchan#BAP#MATRIX#youngwildNfree 오빠팬 정말 1순위 맞죠?…
F: Fani oppy są naprawdę numerem jeden, prawda?…
HC: Tak

Jongup: “@strong_takechan: @BAP_Jongup Hello !! How are you??” i’m fine thank you and you?
F: Cześć !! Jak się masz??
J: dobrze, dziękuje, a ty?

Yongguk:  RT @ryeoksunies: @BAP_Bangyongguk Argentinian Babyz are waiting for B.A.P #BAP#MATRIX#youngwildNfree
F: Argentyńskie Babyz czekają na B.A.P
Y: 

Himchan: 네..
@dlehdwna @BAP_Himchan 한번만 답멘 부탁드립니당.. 지금 몇분째 이러고있는지..
F: Proszę odpowiedz mi.. Nie wiem od ilu minut już to robię..
HC: Tak..

Jongup: “@Bapzang: 뭐야 사우디 팬한테 왜 reply 안하십니까 #youngwildNfree@BAP_Jongup”합니다 합니다!
F: Co jest  czemu nie odpisujesz fanom z Arabii Saudyjskiej
JU: Odpisuje odpisuje!

Himchan: my fav song is young wild&free
@Sendy176 @BAP_Himchan 안녕 오빠~~ 잘 지냈어요? 우리는 오빠 잘생겼어요! ㅋㅋㅋ What is your favourite song from „Matrix”? 감기조심하세요! #youngwildNfree
F: Cześć oppa~~ jak się masz? Nasz oppa jest przystojny!ㅋㅋㅋ Jaka jest twoja ulubiona piosenka z „Matrix”? Uważaj, żeby się nie przeziębić!
HC: moją ulubioną piosenką jest young wild&free

 

Jongup: “@MATOKlS: @bap_jongup i love you reply to me please i love you”me too
F: kocham cie odpisz mi proszę kocham cie
JU: ja też

 

Himchan: chipotle
@arynAien @BAP_Himchan cheese burger or burger?
 F: cheeseburger czy burger?

Dodaj komentarz