[Artykuł] B.A.P „Pomyłka podczas pierwszego występu… napięcie rosło po błędach” (Bezpośredni wywiad)

Czekaliśmy długi czas. B.A.P zakończyli swoją przerwę trwającą rok i 9 miesięcy i powrócili do Babys. To dokładnie jak to powiedzenie „Król powrócił”

Spotkaliśmy B.A.P, którzy powrócili z „Young, Wild and Free”, 20-ego w poczekalni KBS 2 Music Bank. To było długie oczekiwanie. Szczególnie dla fanów sprawiało wrażenie jeszcze dłuższego. B.A.P powiedzieli, że „Najpierw i najbardziej chcielibyśmy wyrazić naszą wdzięczność fanom” podziękowania zastąpiły jednak uczucia związane z ich powrotem.

Bang Yongguk odpowiadał za ogólną produkcję albumu „MATRIX”. Z motywem młodości i różnymi historiami do opowiedzenia. „Przygotowywaliśmy się podczas tej przerwy. Chcieliśmy wyprodukować album z naszymi historiami, więc to dla mnie zaszczyt, że miałem teraz taką okazję” powiedział.

Wszyscy członkowie brali udział w pisaniu tekstu do piosenki na nowym albumie – do „Take you there”. Youngjae wyjaśnił, że „Yongguk hyung wybrał piosenkę i dał nam ją odsłuchać oraz powiedział, że będzie to piosenka dla fanów, dlatego mamy pomyśleć nad tekstem””Po tym jak jej odsłuchaliśmy nasza szóstka zaczęła pisać tekst od początku do końca, po czym wysłaliśmy mu go i to on zebrał tą piosenkę w całość i wszystko zakończył.” Słuchając tego, Himchan dodał „Mimo że nie mam dziewczyny, to przy produkowaniu tej piosenki wyobrażałem sobie, że ją mam.”

B.A.P ogłosili swój powrót na showcase 15-ego. Członkowie B.A.P twierdzili, że byli bardzo poddenerwowani przed występem i powiedzieli „Na początku byliśmy tak zestresowani, że robiliśmy błędy, ale z czasem staliśmy się lepsi”. Himchan wspominając showcase, powiedział: „Pomyliłem się już na samym początku. Po moim pierwszym błędzie, poziom poddenerwowania podniósł się. Myślę, że to był występ podczas którego nasza szóstka była najbardziej nerwowa”

Fani rozszaleli się dla powracających B.A.P. Youngjae przekazał fanom swoją wdzięczność: „Ponieważ emocje i poddenerwowanie były zmieszane, nic nie pojawiło się w moich myślach” i „To krzyki/dopingowanie fanów były ogromną pomocą i wzruszyły mnie (serce).”

Dali z siebie wszystko również w swoim teledysku. Narzuca on styl „Jak B.A.P”. Szczególnie figura lwa była imponująca. Podnieśli swą godność dodając do lwa skrzydła, co jest symbolem starożytnych królów. Również prawdziwy lew pojawia się w teledysku. Youngjae przywołał historię: „To było trochę straszne, bo to był prawdziwy lew. Zbliżył się on do Himchana więc podczas jego scen miło współpracował. Potem była moja scena, ale lew w ogóle się nie poruszał, więc to było męczące”.

Himchan opowiedział o jego doświadczeniach z nagrywania z lwem: „Po dotykaniu i głaskaniu go, zbliżyliśmy się. Kiedy nagrywałem, jego treser powiedział, że lew lubi dotyk. Ponieważ został on wychowany na pupila miał dużo aegyo.” Z drugiej strony Jongup sprowokował śmiech mówiąc „Po tym jak Himchan nagrywał, ja też chciałem pobawić się z lwem, ale nagle zaatakował, więc uciekłem”.

B.A.P teraz przygotowują się na 2016. „To był rok pełen wydarzeń. Włącznie z pierwszą transmisją dzisiejszego odcinka ciężko pracujemy na naszych pierwszych nagraniach i będziemy starać się dać z siebie wszystko, ponieważ to album, który wyszedł po długim czasie. Mam nadzieję, że dacie nam dużo wsparcia i dopingu”.

Dodali też, że chcieli się spotkać z fanami trochę jak „fan fool” (ogłupieni przez fanów). To B.A.P mogli powrócić dzięki miłości ianów. Będący wdzięczni za tą miłość i odpłacający się B.A.P, choć ich koncepty są dzikie, zdałem sobie sprawę, że są „uroczą” grupą, która wie jak dzielić się miłością. To jest powód, dla którego już czekam na B.A.P, jakie zobaczę za rok.

Tymczasem B.A.P zajmuja się aktywnością z ich nową tytułową piosenką „Young, Wild & Free”. Następnego lutego planują wydanie nowego albumu i koncert.

Oryginalny artykuł [x]
Tłumaczenie: nicole&woojung @ baptrans | Olka @ bappoland.wordpress.com

Skomentuj

