[ARTYKUŁ] “‘Freshman’ z Masked Singer okazał się być Daehyunem z B.A.P. Daehyun był poruszony do łez śpiewając piosenkę, którą zaśpiewał mu ojciec. „

„Freshman” z Masked Singer okazał się być Daehyunem z B.A.P.

W „Masked Singer” w odcinku z 22 listopada Freshman i Catcall stanęli przeciw sobie twarzą w twarz w drugiej rundzie.

Po przegranej z Catcall, Freshman okazał się być członkiem grupy idoli, B.A.P.

O tym, co ostatnio robił, Daehyun opowiedział: „Odwiedziłem swoje rodzinne miasto i spędziłem tam trochę czasu, nawet zrobiłem tam mini-koncert uliczny.”

Zapytany o wybór piosenki, Daehyun odpowiedział „kiedy robiłem sobie przerwę od bycia piosenkarzem, poszedłem na karaoke z tatą i pocieszał mnie śpiewając mi tę piosenkę. Również powiedział mi, że nie muszę się więcej martwić i przekazał moje pozdrowienia dla rodziny.”

Kiedy skończył swój występ, płakał wstrzymywanymi łzami i chociaż spieszył się, by schować je pod kapturem, poruszył nimi widownię.
B.A.P, którzy nie byli w stanie stanąć na scenie przez rok i 9 miesięcy ze względu na konflikt dotyczący kontraktu, wrócili z „Young, Wild & Free”.

Oryginalny artykuł [x]
Tłumaczenie: tima @ baptrans | Chii @ bappoland.wordpress.com

Skomentuj

