[SNS] 160121 – 160122: B.A.P, KBS, Sukira

160121

Zelo na Instagram

#‎FURY‬ 😳
‪#‎MłodszeRodzeństwoSleepyHyunga‬ ‪#‎JakieUrocze‬

Tłumaczenie: sojeong @ baptrans | Chii @ bappoland.wordpress.com

Daehyun na Instagram

12627960_764858430315991_1099431259_n„To jest naprawdę dobre, nie żartuję 👍. Dziękuję, Jenny House, na pewno skorzystam z paczki i przywrócę moją miodową cerę 👍👍👍 #JennyHouse #Pack #Prezent”

Tłumaczenie: nicole @ baptrans | Chii @ bappoland.wordpress.com

Daehyun na Twitterze

CZM32u4W0AAn5M5„Dzisiejszy telefon na dzień dobry”

Tłumaczenie: Chii @ bappoland.wordpress.com

Youngjae na Twitterze

21jae1

Sukira: RyeokDi! Był problem z nastawieniem w trakcie audycji!? B.AP Youngjae&Daehyun, mistrzowska gra aktoraRyeok, która oblała ich zimnym potem!!Ukryta kamera z okazji niespodziankowej imprezy urodzinowej dla Youngjae!! Całe video zostało ujawnione😆 #PrzepraszamZaNiespodziankę#RozumieszSerceSukiryPrawda?#TakBardzoCięCenimy
Youngjae: Wszyscy bądźmy zdrowi!

Tłumaczenie: sojeong @ baptrans | Chii @ bappoland.wordpress.com

21jae2Daehyun na Twitterze

21dae1„[V LIVE] B.A.P Vring U [LINK]”

CZP1LJkUMAATj4v CZP1AAUUgAATz7n 21dae2

[List od fana]

Fan: „Do B.A.P

Byłam fanką B.A.P od debiutu aż do teraz,
Piszę ten list, ponieważ chciałam wyrazić, jak bardzo jestem wdzięczna.

W lipcu 2015 u moje czteroletniego syna zdiagnozowano leukemię. Otrzymuje aktywne leczenie, jednak proces przechodzenia przez terapię jest (dla nas) trudny. Przez stres moje dziecko nie chce czytać książek czy komiksów ani robić czegokolwiek innego. Nie miałam pojęcia, co mogłoby pomóc naszemu synowi. Jednak pewnego dnia zobaczyłam zaskakującą scenę. Moje dziecko uśmiechnęło się promiennie. Mój synek znalazł B.A.P Attack w internecie i je obejrzał. Widok mojego dziecka śmiejącego się 20 razy podczas oglądania napełnił mnie radością. Również podobał mu się teledysk do Young, Wild & Free. Ponieważ byłam tak wdzięczna i tak szczęśliwa, założyłam Twittera.

To, co chciałabym Wam przekazać, to podziękowania. Dziękuję, że pozwalacie nam cieszyć się Waszą muzyką, teledyskami i programami w telewizji.

Świat wydaje się być lepszym miejscem przez B.A.P i dzięki B.A.P mogłam zobaczyć mojego śmiejącego się i uśmiechniętego syna podczas otrzymywania chemioterapii, za co jestem niezmiernie wdzięczna. Dziękuję jeszcze raz za ogrzanie naszych serc.”

Daehyun: Jestem wdzięczny, bardziej wdzieczny i jeszcze bardziej wdzieczny. Z jednej strony serce naprawdę mnie boli i jest mi smutno, ale mam nadzieję, że wyzdrowieje. Dziękuję i kocham Cię.

Tłumaczenie: sojeong @ baptrans | Chii @ bappoland.wordpress.com


160122

Himchan na Twitterze

CZTTcTeWQAEWVx3„Do zobaczenia później”

Tłumaczenie: Chii @ bappoland.wordpress.com

Yongguk na Instagram

12479506_209690776044517_1339225006_n

Youngjae na Twitterze

22jae1KBS: [#PodekscytowanyJaeBank] Czy istnieje osoba, która zobaczyła to zdjęcie i nie zakochała się w #Youngjae…. 😭 Ponieważ na grania się nie skończyły, opublikujemy zapowiedź! Proszę, czekajcie na selkę patrząc jak Wasz oppa ciężko pracuje (♡) #RóżowaBluza #Dziś_niebieski_sweterek
Youngjae: Mężczyzna, który ciężko pracuje

Tłumaczenie: sojeong @ baptrans | Chii @ bappoland.wordpress.com

Daehyun na Instagram

12446242_1095710707130220_326895580_n„Kochani~~~~ Widzimy się później Bawmy się dobrze hehe #baby”

Tłumaczenie: sojeong @ baptrans | Chii @ bappoland.wordpress.com

Youngjae na Instagram

12479577_932962283447352_1611026021_n„Czekajcie na koncert 😚

Tłumaczenie: Chii @ bappoland.wordpress.com

Himchan na Instagram

12543173_995155580542327_2079761171_n„Nie pamiętam, skąd wziąłem to zdjęcie, ale…
kocham Was bardzo, Babys”

Tłumaczenie: sojeong @ baptrans | Chii @ bappoland.wordpress.com

Skomentuj

