[TŁUMACZENIE] Bang Yongguk – „X”

[AUDIO]

Gdy twoja jasna skóra dotyka mojej
Żyły eksplodujące czerwienią, tak mówi serce
Tułacz na ulicach, powierz swoje ciało bogom
Przychodzisz do mnie, pijesz lampkę VINA-VENTISQUERO
Połknę twe usta
Seksowna SYLWETKA namiętne pocałunki wszędzie W TEN SPOSÓB?
Nasze splecione, nagie ciała są jak niewinna magia
Nie bój się, VINTAGE jak tradycyjne przedmioty
HIGH, HIGH, piosenki za szybkie, by ich słuchać
MIŁOŚĆ I SEKS, MARZENIE, GRAJĄC SLOW JAM’S GOD
Moment, w którym robi się coraz szybciej, wybierz cel
Złap wstrzymany oddech OH MA GOD
POWOLI POWOLI DZIAŁAJ POWOLI, TERAZ
NIE SPIESZ SIĘ, BĘDZIE DOBRZE
Tej nocy jesteś moja
Obietnica diabła, to tylko nasz X-CUT
AIGHT?

CHCĘ ZOBACZYĆ TWÓJ UŚMIECH
CHCĘ ZOBACZYĆ TWÓJ UŚMIECH
CHCĘ ZOBACZYĆ TWÓJ UŚMIECH
Zawsze sprawię, że się zaśmiejesz UHH

CHCĘ ZOBACZYĆ TWOJĄ EUFORIĘ
CHCĘ ZOBACZYĆ TWOJĄ EUFORIĘ
CHCĘ ZOBACZYĆ TWOJĄ EUFORIĘ

Po prostu powierz mi swoje ciało
Kiedy uczę cię moimi dłońmi
Bananowy shake, lecąc na kanwach truskawkowego nieba
Ostrożnie, każdej nocy dostaniesz niestrawności
Przegrywam w miłości PLAY HARD, GO HARD
CZERŃ & BIEL lśni w moich oczach
YA SWING SWING nie unikaj moich oczu, patrz uważnie
Głęboko SWING SWING, LECĄCA KULA złap ją
Przesiąknięty potem innym, niż zwykły pot ZROBIŁEM TO
Dzisiaj, jutro, dźwięk twoich stóp ZROBIŁEM TO
NIE SPIESZ SIĘ, BĘDZIE DOBRZE
Tej nocy jesteś moja
Obietnica anioła to tylko nasz X-CUT
AIGHT?

CHCĘ ZOBACZYĆ TWÓJ UŚMIECH
CHCĘ ZOBACZYĆ TWÓJ UŚMIECH
CHCĘ ZOBACZYĆ TWÓJ UŚMIECH
Zawsze sprawię, że się zaśmiejesz UHH

CHCĘ ZOBACZYĆ TWOJĄ EUFORIĘ
CHCĘ ZOBACZYĆ TWOJĄ EUFORIĘ
CHCĘ ZOBACZYĆ TWOJĄ EUFORIĘ

Tłumaczenie: sojeong, woojung & tima @ baptrans | Chii @ bappoland.wordpress.com

Skomentuj

