[WYWIAD] BirthdayTalkToYou: B.A.P Youngjae „Prezent urodzinowy? Miłość BABYs… Mówię szczerze”

Zespół B.A.P spotkał szczęśliwy dzień. Świętowali 24-te urodziny głównego wokalisty Youngjae. Urodzony 24 stycznia 1994 r. Chociaż spędzenie jednego dnia na odpoczynku i świętowaniu swoich urodzin wydaje się dobrym pomysłem, to aby wypełnić obietnicę powrotu w lutym z fanami, Youngjae i reszta członków B.A.P ciężko pracuje nawet w te urodziny.

Nawet jeśli, to urodziny nie są czymś, co można przegapić. Aby je uczcić, przygotowaliśmy pisemny wywiad odnośnie jego urodzin. Uczucia Youngjae do fanów zostały ukazane przez odpowiedzi na wiele pytań. Osoba, której chce podziękować, słowa, która chce usłyszeć jak najczęściej, co chciałby dostać jako prezent, gwiazda, od której chciałby usłyszeć gratulacje i myślenie o tym, jak będą wyglądały jego urodziny za 10 lat, ani razu nie zapomniał o B.A.B.Y. Posłuchaliśmy historii Youngjae, której początek, środek i koniec była o B.A.B.Y.

-Q. [Jak myślisz, co będziesz robił w swoje urodziny?]
▶ “Ostrożnie przewiduję nagrywanie albumu. Powrót jest zaplanowany na luty, więc jeśli nie nagrania, to myślę, że będziemy ćwiczyć piosenkę albo taniec”

-Q. [Jak się czujesz obchodząc urodziny?]
▶ “Zawsze jestem wdzięczny widząc fanów, którzy wydają się jeszcze szczęśliwsi ode mnie! Jestem naprawdę wdzięczny, że oni zawsze gratulują mi w tak ogromnej ilości.”

-Q. [Jakie są twoje myśli na temat starzenia się? Jakiego wieku najbardziej oczekujesz?]
▶ “Starzenie się to prawdopodobnie tylko fizyczne tracenie tej „błyszczącej~” atmosfery? Ale kiedy mija rok po roku, czy to wewnętrznie czy psychicznie, myślę że są momenty, kiedy powoli dorastamy.”

-Q. [Jakie są słowa, które chcesz często usłyszeć i których nie chcesz słyszeć w twoje urodziny?]
▶ “Słowa których nie chcę… Nie ma takich, haha. W urodziny nieważne, co usłyszę, odbieram to pozytywnie! Myślę, że wszystko mogę łaskawie przepuścić. To co chcę usłyszeć to „Dziękuję, za to, że się urodziłeś”. Fani często mi to mówią, ale to zdanie, za które zawsze jestem wdzięczny i szczęśliwy.

-Q. [Jaki był prekognicyjny sen o tobie?]
▶ “Był o pieprzu i orzechach. Kiedy moja mama była w ciąży ze mną, śniła o zawieszonym pieprzu i widziała orzechy.”

-Q. [Moje najbardziej pamiętne urodziny??]
▶ “Pamiętam zeszłoroczne, kiedy razem z członkami i kolegami mieliśmy wszyscy spotkanie przy alkoholu. Osobiście chciałem spędzać urodziny z fanami, ale niestety od debiutu, moje urodziny i okres promocji nigdy się nie zgrały.”

-Q. [Myślę, że jest jakiś prezent który chciałbyś otrzymać?]
▶ “Miłość B.A.B.Y…! Mówię szczerze, haha.”

-Q. [Gdybyś dostał urodzinowe wakacje?]
▶“Chcę podróżować. Wycieczka za granicę jest dobra, ale to bez znaczenia, podróżowanie w kraju też jest ok. Teraz kiedy o tym myślę, minęło dużo czasu od mojej ostatniej podróży. „

-Q. [Od jakiej gwiazdy (celebryty) chciałbyś otrzymać życzenia urodzinowe?]
▶“B.A.B.Y! Fani są moimi gwiazdami i idolami. Wy zawsze dla mnie jasno świecicie”

-Q. [O czym marzyłeś w urodziny, kiedy byłeś młodszy? Czy to się spełniło?]
▶“Od kiedy byłem w 4 klasie, chciałem telefon komórkowy. Moje życzenie się spełniło w urodziny i go dostałem, ale żaden z moich przyjaciół nie miał telefony poza mną. Ponieważ byłem jedynym, który go miał, to nie miałem z kim się kontaktować. Przez to pamiętam, że oddałem go tacie.”

-Q. [Gdybyś miał wyobrazić sobie swoje urodziny za 10 lat?]
▶“Cokolwiek bym nie robił, gdziekolwiek bym nie był, prawdopodobnie byłoby to związane z moimi fanami?”

-Q. [Mierząc się ze swoimi urodzinami, wspomniałeś, że jest ktoś, komu chciałeś podziękować. Dostarcz swoje podziękowania.]
▶“Nasze Babys. Zawsze jestem wdzięczny, bo kochają mnie i szczerze życzą wszystkiego najlepszego co urodziny. Zawsze słowa więzną mi w gardle, kiedy widzę reklamy z życzeniami w stacjach metro, kawiarniach czy na przystankach autobusowych. Słowo „dziękuję” nie jest w stanie wyrazić mojej wdzięczności. Nasi fani są najlepsi! „

-Q. [Jako kogoś, to obchodzi swoje urodziny, możemy cię prosić o parę słów do samego siebie?]
▶“Youngjae. Dużo ludzi błogosławi ci w dzień, w którym się urodziłeś. Nigdy nie zapominaj o swojej wdzięczności i żyj w szczerości!”

Oryginalne źródło [x]
Tłumaczenie: sojeong&nicole @ baptrans | Olka @ bappoland.wordpress.com

Skomentuj

