[VIDEO] 160219 KpopStarz by AWA – Wiadomość od B.A.P

cr: Yozabel Tachikawa

YG: Widzowie Kpopstarz
Wszyscy: Jesteśmy B.A.P, yes sir!
DH: Czesć!
HC: Cześć!
DH: Ktoś-
HC: Ok, jestem Himchan.
JU: Jestem Jongup.
DH: Cześć, Jestem Daehyun.
YG: Jestem Bang Yongguk.
YJ: Jestem Youngjae.
ZL: Jestem maknae Zelo.
HC: Moi drodzy, nasz pierwszy japoński album „Best. Absolute. Perfect” zostanie wydany 30 marca!
DH: Odbędzie się też wiele wydarzeń specjalnych!
YJ: Mam nadzieję, że wielu z Wam się spodoba!
DH: Chcielibyśmy też kiedyś spotkać się w waszym studiu [AmberFRESH!]
JU: Proszę, zaopiekujcie się nami
ZL: Pa pa~
YG: Do tej pory mówili
Wszyscy: B.A.P, yes sir!
DH: Widzimy się później!
ZL: Pa pa~


Tłumaczenie: cassie_babyz @ Twitter | Chii @ bappoland.wordpress.com

Skomentuj

