[TŁUMACZENIE] Tekst „Carnival”

Kula ziemska jest moją przyjaciółką
Gdziekolwiek tylko możemy dotrzeć
Jadę występować lub podróżować
Cokolwiek to nie jest, jest OK
Tak, wiem coś
Że życie jest piękne, baw się i wyluzuj
Jestem wi ing wi ing (tn: onomatopeja odgłosu wirowania) lub bing bing (tn: kręcenie)
Latam Kwejina chingching (T/N: Kwejina chingching znaczy czuć się usatysfakconowanym)

Gdzie biegnie twoje serce Woo
Żyć jak tylko chcesz Oh Baby
Zostawcie mnie Woo
Nie można zatrzymać mojego karnawału Oh

Z Seulu do Seulu odlatuję
Z Londynu do Tokyo
Każdy dzień jest jak karnawał Gdziekolwiek
Życie jest jak czekolada
Z Seulu do Seulu, ucieknijmy
Z Paryża do Nowego Jorku
Mieliśmy dzisiaj dużo zabawy
Podążaj za mną i idź
Nie do zatrzymania, nie do zatrzymania
Poddaj się rytmowi do wschodu słońca
Oh la la trzęś tym, trzęś tym
Nie do zatrzymania, nie do zatrzymania
Biegnij gorąco, dopóki wszyscy nie oszaleją
Oh la la trzęś tym, trzęś tym

Kula ziemska jest moją dziewczyną
Gdziekolwiek tylko możemy dotrzeć
Jadę występować lub podróżować
Gdziekolwiek (tylko) wyjechać Nie obchodzi mnie to
A Yo Wee Hee
Moja odległość która eksploduje i Czarna Karta
(Moje) Uczucia są dobre
Jeśli chcesz się ze mną bawić, wstawaj
Dobrze się czuć yeah

Nie myśl o niczym innym Woo
Jutra nie ma Oh Baby
Ciesz się całym sercem Woo
Nie można zatrzymać mojego karnawału Oh

Z Seulu do Seulu odlatuję
Z Londynu do Tokyo
Każdy dzień jest jak karnawał Gdziekolwiek
Życie jest jak czekolada
Z Seulu do Seulu, ucieknijmy
Z Paryża do Nowego Jorku
Mieliśmy dzisiaj dużo zabawy

Podążaj za mną i idź
Nie do zatrzymania, nie do zatrzymania
Poddaj się rytmowi do wschodu słońca
Oh la la trzęś tym, trzęś tym
Nie do zatrzymania, nie do zatrzymania
Biegnij gorąco, dopóki wszyscy nie oszaleją
Oh la la trzęś tym, trzęś tym

Kiedy jesteś znudzony, wtedy ja
Przyjdę po ciebie, wstawaj!
Jeśli jesteś kolejną osobą na jutro
Nie możesz powiedzieć, że to nie jest zabawne

COME ON

Oh Oh Oh Oh
Oh Oh Oh Oh
Oh Oh Oh Oh
Oh Oh Oh Oh

Nie można zatrzymać mojego karnawału Oh

Z Seulu do Seulu odlatuję
Z Londynu do Tokyo
Każdy dzień jest jak karnawał Gdziekolwiek
Życie jest jak czekolada
Z Seulu do Seulu, ucieknijmy
Z Paryża do Nowego Jorku
Mieliśmy dzisiaj dużo zabawy

Podążaj za mną i idź
Nie do zatrzymania, nie do zatrzymania
Poddaj się rytmowi do wschodu słońca
Oh la la trzęś tym, trzęś tym
Nie do zatrzymania, nie do zatrzymania
Biegnij gorąco, dopóki wszyscy nie oszaleją
Oh la la trzęś tym, trzęś tym
Dopóki wszyscy nie oszaleją

Tłumaczenie: sojeong @ baptrans | Olka @ bappoland.wordpress.com

 

Skomentuj

