[SNS] 160321: Zelo, Youngjae

Zelo na Twitterze

21zl1 21zl2

„Ponieważ byliście ciekawi
Tutaj macie teskt”

-Błogosławieństwo-

Hook) Za każdym razem Każdej nocy
Mówisz, że jestem błogosławieństwem, czekaj
Każdej nocy Za każdym razem
Zastanawiam się, czy ktoś ma ciężej ode mnie
Dlaczego moje serce się kruszy, teraz wszystko nawala
Dlaczego to muszę być ja, wszytko na raz
Mówisz, że jestem błogosławieństwem, więc dlaczego

Verse1) Zdenerwowanie jest jedyną odpowiedzią
Jak lej, jak klęska
Czasem to jak przypadek złego chłopca
Przychodzisz do mnie nawet jeśli tego nie chcę
Ale znikasz na chwilę
Nie wiedziałbym wcześniej nawet jeśli sprawdziłbym to w internecie
Nawet gdybym wiedział, czy byłby w stanie to ujawnić
Chłopak jak ja, który zmienił się nie wiedząc o tym
Gdybym tylko nauczył się samych dobrych rzeczy
Wszystko jest takie samo
Jestem najsmutniejszą osobą spośród wszystkich niewypowiedzianych rodzinnych spraw
Ale jestem wdzięczny, wszystkie niefortunne wydarzenia nie muszą być niezręczne
Prezent, który sprawia, że komuś otwierają się dłonie
I to musi być nazwane owocem doświadczenia
Nawet mi wydaje się to być żenujące
Co jeśli próbuję być pozytywny
„Nie jestem jedyny, jesteś młody, zapomnij o tym”

Hook) Za każdym razem Każdej nocy
Mówisz, że jestem błogosławieństwem, czekaj
Każdej nocy Za każdym razem
Zastanawiam się, czy ktoś ma ciężej ode mnie
Dlaczego moje serce się kruszy, teraz wszystko nawala
Dlaczego to muszę być ja, wszytko na raz
Mówisz, że jestem błogosławieństwem, więc dlaczego

Verse2) Ta kobieta jest niezrównana
Smutne, kiedy moje sprawy się rozwiązują, hyung znowu się myli
W naszych ostatnich pogadankach było założenie
Żeby nie udawać, że rozumiemy serce matki po wyschnięciu łez
Jeśli mówisz, że to chore tylko dlatego że jestem celebrytą
Proszę odejdź
Jeśli czuję, że będę płakał
Wtedy użyję tych emocji jako wymówki na scenie
Czy chwyci się za pierś w jeszcze większym żalu?
Świat, który czuje, że to się skończy, kiedy po prostu pójdzie mi dobrze
Ja, który opuściłem dom i wydawałem się być tylko ciężarem
Zapewniałem rozrywkę na światowych koncertach
Biurko to za dużo i pakuję swoją karierę
Zwykłe życie już jest złe
Bunt, który tylko pozostawił blizny, czując się zagubionym przez jakiś czas
Co innego mogę powiedzieć
Jestem niegodny bycia synem, mamo
Unik

Tłumaczenie: transforbap @ Twitter | Chii @ bappoland.wordpress.com

21zl3„Oh Daehyun zostawił siedzenie obok mnie hoot”

Tłumaczenie: transforbap @ Twitter | Chii @ bappoland.wordpress.com

Youngjae na Instagram

11355237_979693388785083_344677915_n#‎TenHyungONiczymTerazNieMyśli”

Tłumaczenie: Chii @ bappoland.wordpress.com

2 comments

Skomentuj

