[TŁUMACZENIE] Tekst „Kingdom”

Moc,
Mądrość,
Cierpliwość,
I nowatorstwo.

Czy masz to wszystko?
Ci, którzy chcą nosić koronę,
Powinni znosić
Jej ciężar.

To nasze Królestwo.

Stary świat [w którym byłeś] do tej pory, Odpuść go sobie
Zbojkotuj
od razu swoją wypaczoną perspektywę
Wsłuchaj się w dźwięk zupełnie niedoświadczonej Strefy
Wejdź do środka
to o wiele poważniejsze, niż sobie wyobrażasz
Siej spustoszenie B.A.P Tworzymy królestwo
Poszukiwany pełen nadziei Raj
Wciąż nieznany Paradygmat
Podążaj za mną Będziesz wysoko

Zostałem złamany Zostaw to Hah
Chcesz oddać rolę głównego bohatera? Twoje zycie Wuh
(Iyah Iyah Iyah Iyah Iyah Iyah)
Podnieś głowę Czas pokazać mój świat

Wsiadaj Wsiadaj Wsiadaj Wsiadaj Wsiadaj
Chodź Chodź Chodź Chodź Chodź

Dreams come true a new kingdom
I Never Give Up, give up without a Fight!

Marzenia się spełniają Nowe Królestwo
Nigdy się nie poddaję [nie]  poddaję się bez walki!

Nadeszło KRÓLESTWO, na niebie zawisła Flaga
Będę władcą Zmierz się ze swoim potworem
Nie możesz mnie powstrzymać
Nie przestawaj WOLNOŚĆ jest moja Nawet słońce [nie może mnie powstrzymać]
Moja droga (moja droga) powinna cię dosięgnąć

Uwierz mi i Podążaj za mną Teraz
Świt budzącego się światła, wiadomość z ciemności Zew
Ladies Wassup Baby Turn Up (La la la la la la la la)
Pokonaj archaicznego Potwora, ta piosenka jest Dla nowego świata
Ladies Wassup Baby Turn Up (La la la la la la la la)

Czas zabłysnąć Chodź chodź ze mną
Jeśli chcesz smaku wolności, KRÓLESTWO nadeszło
Korony tych, którzy znoszą jej ciężar Tak jest
Wybuch dręczycieli którzy patrzą na mnie z góry
Powiedz NIE teraz to pokolenie Jest zupełnie nowe
Pójdziemy i zbudujemy je na nowo naszymi własnymi dłońmi
Złap [te] dłonie i otrząśnij się z samotności

Jestem u granic Zostaw to Hah
Chcesz być kontrolowany? Twoje życie Wuh
(Iyah Iyah Iyah Iyah Iyah Iyah)
Wstań i unieś się Czas pokazać mój świat

Wsiadaj Wsiadaj Wsiadaj Wsiadaj Wsiadaj
Chodź Chodź Chodź Chodź Chodź

Marzenia się spełniają Nasze Królestwo
Nigdy się nie poddaję Będę walczyć by szerzyć [moją postawę]

Nadeszło KRÓLESTWO, na niebie zawisła Flaga
Będę władcą Zmierz się ze swoim potworem
Nie możesz mnie powstrzymać
Nie przestawaj WOLNOŚĆ jest moja Nawet słońce [nie może mnie powstrzymać]
Moja droga (moja droga) powinna cię dosięgnąć

W ciemności Spływa światło i słyszę głos
(Zawroty głowy…) Obezwładniający założony mi Łańcuch
(Pogrążając w chaosie) Fałsz podszyty kłamstwem na kłamstwie
Zniszcz to Jestem gotowy Walcz o to co właściwe
Niezmartwieni bólem urazów, wygrywamy

Nadeszło KRÓLESTWO, na niebie zawisła Flaga
Będę władcą Zmierz się ze swoim potworem
Nie możesz mnie powstrzymać
Nie przestawaj WOLNOŚĆ jest moja Nawet słońce [nie może mnie powstrzymać]
Moja droga (moja droga) powinna cię dosięgnąć

Uwierz mi i Podążaj za mną Teraz
Świt budzącego się światła, wiadomość z ciemności Zew
Ladies Wassup Baby Turn Up (La la la la la la la la)
Pokonaj archaicznego Potwora, ta piosenka jest Dla nowego świata
Ladies Wassup Baby Turn Up (La la la la la la la la)

Tłumaczenie: cassie-babyz @ Tumblr | Chii @ bappoaland.wordpresss.com

Skomentuj

